کد خبر 153313
۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

شهردار منطقه 15 مطرح کرد؛

پیشرفت 40 درصدی کلانتری اتابک

پیشرفت 40 درصدی کلانتری اتابک

شرفی از پیشرفت 40 درصدی احداث کلانتری اتابک در این محله قدیمی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ رضا شرفی شهردار منطقه 15 با اشاره به پیشرفت 40 درصدی احداث کلانتری اتابک اظهار کرد: این پروژه به همت معاونت فنی و عمران منطقه در زمینی به مساحت 1100 متر مربع و زیربنای تقریبی 2300 متر مربع در هفت طبقه با اسکلت فلزی طراحی و در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه شامل مراحل گود برداری، اجرای سازه نگهبان، بتن ریزی و اجرای اسکلت و فونداسیون انجام شد افزود: فاز دوم نیز شامل مرحله اجرای عملیات تیر ریزی سقف، سفت کاری و نازک کاری پس از انتخاب پیمان کار به زودی آغاز می شود.

شرفی اضافه کرد: این کلانتری با توجه به ضرورت افزایش امنیت در محله قدیمی اتابک و درخواست معتمدین محل، نخبگان محلی و برای آنکه پلیس بتواند خدمات سریعتری در محله های اتابک، مینابی و هاشم آباد، را داشته باشد؛ در دستور کار قرار گرفت و سال گذشته کلنگ احداث این مجموعه با حضور سردار هداوند جانشین فرمانده پلیس تهران، پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و باباگل زاده دادستان ناحیه 4 شهید محلاتی به زمین زده شد.

شهردار منطقه 15 در پایان بیان کرد: امیدواریم با احداث هشتمین کلانتری ارتقای امنیت قدیمی‌ترین محله منطقه 15 را شاهد باشیم.

برچسب‌ها