کد خبر 153283
۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

حق لطفی مطرح کرد؛

پیشرفت 85 درصدی پروژه شهید بروجردی/ آخرین جزئیات از افتتاح بزرگراه شهید بروجردی در شهر تهران

پیشرفت 85 درصدی پروژه شهید بروجردی/ آخرین جزئیات از افتتاح بزرگراه شهید بروجردی در شهر تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران تهران درباره جزئیات پروژه شهید بروجردی اظهار کرد: انشالله در آینده بسیار نزدیک 4 کیلومتر از این بزرگراه را افتتاح خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی حیات؛ مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران تهران درباره جزئیات پروژه شهید بروجردی اظهار کرد: پروژه شهید بروجردی در دو قطعه فازبندی شده و شروع کار آن نیز از سال 1393 بوده و در آینده بسیار نزدیک 4 کیلومتر از این بزرگراه را افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: از حد فاصل آزادگان تا بلوار الغدیر 5 نقلطع غیر همسطح و 11 پل وجود دارد، همچنین 15 هزار متر مربع پل ساختیم و حدود1 میلیون و 80 هزار خاک برداری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران تهران تاکید کرد: یکی از خصوصیات پروژه ما بحث دیوار سازی است که اهمیت زیادی دارد، حدود31  هزار متر مربع دیوارکشی وجود داشته که 5 هزار متر باقی مانده است؛ اعتباری که برای شاخه غربی بسته شده حدود هزار و 200میلیارد تومان است.

حق لطفی گفت: حدود 85 درصد کل پروژه پیشرفت داشته است؛ فعالیت خود را به سمتی می‌بریم که وقتی هر قطعه‌ای آماده شد آنرا به شهروندان تحویل دهیم.

انتهای پیام/

م

برچسب‌ها