کد خبر 152998
۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

گزارش حیات از تشییع پیکر شهید جعفری؛

مشت‌های گره‌خورده‌ برای انتقام

مشت‌های گره‌خورده‌ برای انتقام

صبح امروز 3 آذرماه مراسم تشییع پیکر شهید داوود جعفری با حضور فرماندهان سپاه پاسداران و تعداد زیادی از هموطنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ باز هم عطر و بوی شهادت و باز هم فریاد انتقام؛ این‌بار برای یک شهیدی دیگر که پیکرش را از شام بلا آورده بودند؛ شهید مدافع حرم داوود جعفری را می‌گویم، رزمنده‌ای که از نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سوریه اعزام شد و توسط رژیم صهیونسیتی، بر اثر انفجار بمبی کنار جاده‌ای به شهادت رسید.

پیکرش را که آوردند، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم وداع با او در معراج‌الشهداء تهران حضور یافت و آن‌جا از انتقام خون این شهید والامقام سخن گفت؛ این حضور و این سخنان سردار حاجی‌زاده من را یاد حضور او در مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهیدان مدافع حرم «احسان کربلایی‌پور» و «مرتضی سعیدنژاد» انداخت که با مشت‌های گره کرده، همراه با سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار پیکر مطهر آن‌ها نشسته بود و طولی نکشید که لانه جاسوسی رژیم صهیونسیتی در شمال عراق، هدف موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم داود جعفری هم که صبح امروز پنج‌شنبه در حسینیه امام رضا (ع) واقع در جنب ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، سردار امیرعلی حاجی‌زاده و سرلشکر حسین سلامی در این مراسم آمده بودند تا برای دشمن صهیونیست حامل پیامی باشند.

تابوت این شهید والامقام که مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بود را که آوردند، همرزمانش و عموم مردم، پس از قرائت زیارت عاشورا و مدیحه‌سرایی، بر روی دست خود تشییع کردند و سپس برای تشییع در خیابان‌های اطراف بر روی خودرو نهادند؛ خیابان‌هایی که این روزها شاهد فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان این مرز و بوم است؛ آری! این شهدا هروقت که می‌آیند، برای ملت ایران حامل پیامی هستند؛ پیام ایستادگی و مقاومت، پیام زنده نگه داشتن ارزش‌ها و...

پیکر شهید «داوود جعفری» را وقتی در خیابان‌ها تشییع کردند، تشییع‌کنندگان با شعارهای «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ‌بر اسرائیل»، «این گل پرپر از کجا آمده، از سفر شام بلا آمده» و «هیهات منا الذله» پیام خود را به استکبار جهانی اعلام کردند؛ پیامی که قطعاً سرانجام آن، نواختن سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی خصوصاً صهیونیست‌هاست.

مراسم تشییع پیکر شهید «داوود جعفری» علاوه‌بر حضور هم‌رزمان این شهید والامقام و خانواده‌اش، شاهد حضور جوانان غیوری بود که لباس سبز پاسداری را بر تن کرده و قرار است ادامه دهنده راه امثال شهید جعفری‌ها باشند؛ این را می‌شد در استقبال گرمی که آن‌ها از این شهید والامقام می‌کردند، نگریست.

وقتی مراسم تشییع به پایان رسید نیز باز هم همین جوانان بودند که پیکر مطهر شهید داوود جعفری را بر روی دستان خود گرفتند و با فریاد «یا حسین (ع)»، او را جهت انتقال به زادگاهش بدرقه کردند.

آری! دشمنان این مرز و بوم، این روزها به خیال خام خود، می‌خواهند با بهره‌گیری از جنگ ترکیبی، همه توان خود را به میدان آورده‌اند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را بر زمین برنند؛ اما غافل از این که ریشه درخت انقلاب اسلامی ایران با خون بیش از 200 هزار شهید آبیاری شده است و این درخت، مستحکم‌تر از آن است و با چنین طوفان‌هایی هرگز نمی‌شکند.

برچسب‌ها