کد خبر 152975
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

معاون آموزش فراجا:

نیروی انتظامی در اغتشاشات رأفت و خویشتن‌داری کرد

نیروی انتظامی در اغتشاشات رأفت و خویشتن‌داری کرد

معاون آموزش و تربیت فراجا گفت: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر رأفت و خویشتن‌داری را در پیش گرفت تا کوچکترین اجحاف حقی رخ ندهد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سردار مهدی جان‌نثاری عصر چهارشنبه در آیین تحلیف درجه‌داری مرکز آموزشی شهید «بیگلری» مشگین‌شهر اظهار کرد: دشمن با جنگ تمام عیار ترکیبی خود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمده است و در این مسیر از هیچ حرکت و اقدام خراب‌کارانه و ضدانسانی فرو نمی‌گذارد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا امنیت و آرامش را در کشور برقرار کند و در این مسیر با تقدیم صدها شهید و جانباز تلاش کرده است تا شبانه‌روزی جلوی ناامنی را گرفته و آرامش را برای مردم به ارمغان آورد.
معاون آموزش و تربیت فراجا رفتار عاقلانه و هوشمندانه پلیس را نشان از درایت این نیروی مردمی توصیف کرد و گفت: برخلاف اقدام پلیس سایر کشورها در اغتشاشات، در جمهوری اسلامی ایران پلیس با مظلومیت تمام انجام وظیفه می‌کند و ذره‌ای در این مسیر قصور و کوتاهی نمی‌کند.
جان‌نثاری به راه‌اندازی گروه‌های محرومیت‌زدایی اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف پلیس تلاش برای رفع محرومیت است و در این زمینه با راه‌اندازی گروه‌های جهادی در ارائه خدمات بهتر به ساکنان مناطق محروم و دورافتاده تلاش می‌کند.
وی با قدردانی از فعالیت‌های مؤثر مراکز آموزشی به ویژه شهید «بیگلری» مشگین شهر در تربیت درجه‌داران جان برکف خاطرنشان کرد: حوزه آموزش و تربیت فراجا حوزه‌ای مؤثر است که قطعاً خروجی آن تربیت و آموزش نیروهای زبده و در عین حال وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

در این مراسم با تکریم والدین تعدادی از نیروها، حرکات رزمی و نمایشی از توان نیروهای انتظامی اجرا شد و در ادامه از پرسنل نمونه و فراگیران این مرکز آموزشی تقدیر و تجلیل شد.

برچسب‌ها