کد خبر 152601
۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

 خدمت به ایثارگران یک وظیفه عمومی است/ بنیاد شهید یک نهاد انقلابی و جریان و جنبش اجتماعی و فرهنگی است

 خدمت به ایثارگران یک وظیفه عمومی است/ بنیاد شهید یک نهاد انقلابی و جریان و جنبش اجتماعی و فرهنگی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رسیدگی به ایثارگران یک وظیفه عمومی است و تنها متعلق به بنیاد شهید نیست و هرکسی که در هر مکانی و ظرفیت اجرایی و اداری حتی اجتماعی و صنفی قرار گرفته است نسبت به مسائل حوزه ایثارگران مسئول است

به گزارش خبرنگار حیات، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز یکشنبه 6 مهر ماه در سومین همایش سراسری کارمندان و مدیران تراز انقلاب اسلامی در جمع کارکنان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با تبریک هفته دولت و تقدیر از زحمات کارکنان این نهاد انقلابی گفت: مدیران با هر سطحی از دانش، خلاقیت و اخلاص و با هر میزان از توانایی مدیریتی به تنهایی نمی توانند یک مجموعه بزرگ را راهبری کنند و همراهی، همدلی و باور مجموعه و باور به آرمان مشترک بسیار حائز اهمیت است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد آرمانی و انقلابی است تصریح کرد: که از ابتدای تاسیس ینیاد شهید همکاران ما خود را در محضر ایثارگران دیدند و سال‌ها تلاش کردند. آنها با انگیزه و با توانایی‌های مختلف آمدند و رفتند و هرکسی آثاری از خودش به جای گذاشت، اما این راه نیمه تمام است ما کارهای انجام نشده و انتظارات انباشته شده زیادی داریم. این انتظارات هم از جانب مردم است به عنوان یک نهاد آرمانی و انقلابی و هم از جانب جامعه هدف و مسئولین است.


وی در ادامه اظهار کرد: همکاران ما علاوه بر این که یک وظیفه خدمت رسانی اولیه دارند طبق آن چیزی که به آنها به عنوان کارشناس و مدیر سپرده شده،  یک وظیفه معنوی دوم دارند و آن هم تعامل، گفت‌وگو و همدردی با جامعه هدف است  و یک هدف معنوی بالاتری دارند و آن هم این است که باید در پیرامون و جامعه خود نسبت به مسائل، ارزش های انقلابی و مشکلاتی که در بنیاد شهید وجود دارد، تبیین کنند.

وی افزود: ما یک نهاد انقلابی، جریان اجتماعی و فرهنگی و جنبش انقلابی هستیم  و نمی شود صرفا در ابعاد و ساختار اداری آن را سنجید.


قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: رسیدگی به ایثارگران یک وظیفه عمومی است و تنها متعلق به بنیاد شهید نیست و هرکسی که در هر مکانی و ظرفیت اجرایی و اداری حتی اجتماعی و صنفی قرار گرفته است نسبت به مسائل حوزه ایثارگران مسئول است. اگر اینطور باشد هیچ ایثارگری دچار مشکل نیست باید تلاش کنیم که فرهنگ سازی در محیط اتفاق بیفتد یعنی کار ما بعد از کار اداری تازه شروع می‌شود برای اینکه این فکر را پیش ببریم.
در پایان این مراسم جمعی از کارکنان مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
 

برچسب‌ها