کد خبر 152361
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و وزارت بهداشت با موضوع «توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظام سلامت»

امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و وزارت بهداشت با موضوع «توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظام سلامت»

تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با موضوع ایجاد و گسترش همکاری های متقابل در جهت تکریم و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در نظام سلامت کشور با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر بهرام عین اللهی، روز یکشنبه 26 تیرماه در همایش ملی لاله های سپید بزرگداشت شهدای سلامت در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران به امضاء رسید.

به گزارش حیات،  بر اساس این تفاهم نامه، تعامل و همکاری برای استقاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای ترویج مستمر فرهنگ ایثار و شهادت از طریق «تاسیس موسسه فرهنگی روایت شهدای سلامت» بصورت اجرایی در می آید.

«تعریف بسته های حمایت معنوی و فرهنگی از روایان زندگی و خاطرات شهدای سلامت»، «ارائه خدمات مشاوره ای به این فعالان و روایان«، «جمع آوری آثار فرهنگی شهدای سلامت»، «تبادل تجربیات در تولید آثار چند رسانه ای مرتبط با شهدای سلامت» و «مشارکت در برگزاری جشنواره های فرهنگی با موضوع ایثارگری در حوزه سلامت» از محورهای اصلی و  موضوعات این تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه  همزمان با برپایی  همایش ملی لاله‌های سپید به امضای قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهرام عین اللهی  وزیر بهداشت و درمان رسید.

برچسب‌ها