کد خبر 152355
۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

حزب الله: گشودن حریم هوایی عربستان به روی اسرائیل اهانت به یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان است

حزب الله: گشودن حریم هوایی عربستان به روی اسرائیل اهانت به یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان است

حزب الله لبنان اقدام حکومت سعودی در گشوده شدن حریم هوایی عربستان به روی هواپیماهای رژیم صهیونیسی را اهانت و اقدامی تحریک آمیز علیه یک میلیارد و 800 میلیون مسلمانان جهان و خیانت به امت اسلامی دانست.

به گزارش حیات به نقل از پایگاه خبری النشره، «شیخ نبیل قاووق» عضو دفتر مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی در جنوب لبنان تصریح کرد: اجازه رژیم سعودی به هواپیماهای اسرائیلی برای پرواز بر فراز سرزمین حرمین شریفین به یک میلیارد و 800 میلیون مسلمان در جهان اهانت کرد و اقدامی تحریک آمیز علیه آنها به شمار می رود.

وی افزود: وقتی رژیم سعودی با رژیم اسرائیل همکاری امنیتی و نظامی می کند، شریک تجاوزگری اسرائیل علیه سوریه، لبنان و فلسطین می شود که همین برای خیانت به امت اسلامی کافی است.

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: با معادله مقاومت، لبنان به رمز قدرت برای همه عرب ها و جهان عرب تبدیل شد.

وی افزود: مقاومت دژ مستحکم پاسداری از حاکمیت، کرامت و ثروت لبنان است. ما برای پاسداری از حاکمیت و بازیابی حق خود در برخورداری از ثروت های خودمان نه به وعده های آمریکا دل خوش می کنیم و نه به اجلاس های سران عرب.

عربستان سعودی روز گذشته در گامی سازشکارانه در قبال صهیونیست ها در پایان سفر رئیس جمهوری آمریکا به منطقه از بازشدن حریم هوایی عربستان به روی هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها