کد خبر 152330
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

دیدار ویدئو کنفرانسی قاضی‌زاده هاشمی با ایثارگران استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

دیدار ویدئو کنفرانسی قاضی‌زاده هاشمی با ایثارگران استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه 21 تیرماه، در ادامه دیدارهای ویدئو کنفرانسی خود با ایثارگران استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حیات به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات 6 خانواده ایثارگر استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل ایثارگران معزز پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای جلسه با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت و همچنین ابراز خرسندی از توفیق حضور در میان ایثارگران و خانواده‌های آنان گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مشکلات ایثارگران در تمام کشور هستیم و اجرای قانون باید به گونه‌ای باشد که در حق ایثارگران اجحافی صورت نگیرد.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: فارغ از کمک‌هایی که می‌تواند از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این عزیزان ارائه شود، مسائل و مشکلات ایثارگران باید به صورت اساسی و پایه‌ای حل شود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از استماع مسائل و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و اشتغال پرداخت.

در این دیدار ویدئو کنفرانسی، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران و رضا ملکی سرپرست اداره‌کل حقوقی و معاضدت قضایی حضور داشتند و به بیان نکات و راهکارهایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران دو استان‌ مذکور پرداختند.

گفتنی است در این دیدار «حسن محمدی» جانباز 35 درصد، «کوروش فهیمی» جانباز 35 درصد، «رضا شفیعی کیا» فرزند شهید، «خدیجه اسدی» فرزند شهید و همسر جانباز از استان فارس و همچنین «بیژن هوشمندی» فرزند شهید و «مسلم دامود» فرزند شهید از استان کهگیلویه و بویراحمد حاضر بودند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها