کد خبر 152295
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید علی وفاکیش توحیدی/قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه مسئولان و مردم است

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با خانواده شهید علی وفاکیش توحیدی/قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه مسئولان و مردم است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز پنجشنبه 16 تیرماه با مادر شهید «علی وفاکیش توحیدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حیات، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با «سکینه شریفی‌نیا» مادر شهید «علی وفاکیش توحیدی» در منزل ایشان جویای احوال این مادر شهید شد.
معاون رئیس جمهور ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای این مادر شهید وضعیت درمانی و سلامتی ایشان را مورد بررسی قرار داد و دستور رسیدگی به وضعیت درمانی این مادر شهید در بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) و بیمارستان مصطفی خمینی را صادر کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار با تأکید بر اهمیت دیدار با والدین شهدا خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فداکاری‌های زیادی برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی انجام داده‌اند و قدردانی از خانواده‌های معظم شهدا وظیفه مسئولان و آحاد مردم است.
شهید علی وفاکیش توحیدی متولد سال 1344 تنها فرزند پسر «اسماعیل وفاکیش توحیدی» است که در سن نوجوانی به منظور دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه اعزام می‌شود و در تاریخ اول دی ماه سال 1360 در منطقه عملیاتی گیلانغرب به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
کتاب «مرد بزرگ» زندگی‌نامه و خاطرات بسیجی شهید «علی وفاکیش توحیدی» در پاییز سال 1395 تهیه و همزمان با سی و پنجمین سالگرد تدفین این شهید والامقام رونمایی شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها