کد خبر 152120
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

هم اکنون در حال برگزاری است

نشست صمیمی قاضی‌زاده هاشمی با خانواده‌های شاهد و ایثارگر منطقه 8 تهران

نشست صمیمی قاضی‌زاده هاشمی با خانواده‌های شاهد و ایثارگر منطقه 8 تهران

دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساعتی پیش با حضور در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 8 تهران بزرگ در حسینیه مکتب الغدیر شرق تهران در حال دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با ایثارگران است.

به گزارش حیات طیبه دکتر قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای این نشست صمیمی خطاب به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر گفت: برپایی این دیدارها و بررسی مشکلات جامعه معزز ایثارگری از جهت ادای وظایف خدمتگزاری به شما عزیزان است.

وی با تقدیر از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در برگزاری این نشست صمیمی اظهار کرد: همه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات دولت و بنیاد در خدمات رسانی، در مقابل مقام سترگ صبر و ایثار شما عزیزان قابل جبران و شمارش نیست.

معاون رییس جمهور گفت:  فرصت گفتگو با خانواده معزز شهدا و بررسی مسائل ایثارگران را در سراسر کشور در سفرهای استانی دولت و بنیاد مشتاقانه پیگیری می‌کنیم و در این نشست هم در خدمت والدین معزز شهدا هستیم.

در این نشست دکتر قاضی‌زاده هاشمی به همراه اصحاب کریمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال گفتگو و دیدار چهره به چهره با ایثارگران هستند.
گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.

برچسب‌ها