کد خبر 152095
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

پاسخگویی به 1100 ایثارگر در ستاد پاسخگویی به ایثارگران در سفر استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

پاسخگویی به 1100 ایثارگر در ستاد پاسخگویی به ایثارگران در سفر استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری

معاونان و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای برگزاری میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به‌صورت چهره به چهره با 1100 ایثارگر دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.

به گزارش حیات طیبه به نقل از ایثار، میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به این استان، باهدف رفع مشکلات ایثارگران با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران ستادی بنیاد در روزهای چهارشنبه 18 و پنجشنبه 19 خردادماه برپاشد.
در این دیدارهای چهره به چهره که در راستای برگزاری میز ارتباطات مردمی سفر استانی رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد مدیران کل ستادی بنیاد با ایثارگران استان دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.
خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان نیز که از طریق فضای مجازی و اطلاع‌رسانی شهرستانی در جریان این سفر و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرارگرفته‌اند، در این دیدارها سؤالات و درخواست‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.
محمدحسن علینقیان افجه ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران در پایان میز خدمت گفت: طی این دو روز 1100 نفر به ستاد پاسخگویی ایثارگران واقع در بنیاد استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند که از این تعداد 800 نفر از جانبازان و آزادگان و 300 نفر از خانواده معزز شهدا بودند که درخواست این عزیزان ثبت، بررسی و پاسخگویی شد.
علینقیان افجه ای افزود: قریب به 200 نفر از رزمندگان فاقد درصد هم به ستاد پاسخگویی مراجعه کردند که راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه شد.
وی ادامه داد: از کل تعداد مراجعین 300 درخواست مربوط به حوزه تسهیلات رفاهی، 240 نفر در حوزه اشتغال و تسهیلات خوداشتغالی، بقیه موارد هم مربوط به کمسیون پزشکی، مسکن و گلزارها، معاضدت حقوقی و غیره بودند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها