کد خبر 152008
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

آئین معارفه سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد برگزار شد/ ضرورت اجرای برنامه عملیاتی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

آئین معارفه سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد برگزار شد/ ضرورت اجرای برنامه عملیاتی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت اجرای برنامه‌های عملیاتی در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه بنیاد، گفت: شرکت‌ها و سازمان‌ها در برنامه عملیاتی کار بسیار جدی و ملموسی در جهت پیشبرد اهداف عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند.

به گزارش حیات طیبه، طاهر موهبتی روز شنبه 7 خرداد در آئین معارفه سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه بنیاد با تأکید بر برگزاری مجامع سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به بنیاد در موقع مقرر و بر اساس تکالیف قانونی گفت: انتظار داریم در مدت زمان باقی مانده برگزاری مجامع، فرایند و تمهیدات تدابیر مناسبی اندیشیده شود و مجامع تمامی سازمان‌های تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر قانونی برگزار شود.
وی افزود: از مهمترین وظایف پیش روی اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع، هماهنگی و تدوین برنامه عملیاتی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است. برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران کار بزرگی است و تأکید دکتر قاضی‌زاده هاشمی نیز اجرای این برنامه در سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه است. سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در برنامه عملیاتی کار بسیار جدی و ملموسی در پیش دارند و فعالیت‌ها و دستاوردهای آنها مشخص و ملموس است و چون با محصول سرو کار دارند راحت‌تر می‌توانند برنامه عملیاتی را اجرا کنند.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تأکید کرد: موضوع اجرای تکالیف و تعهدات بودجه مصوب هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سازمان‌های تابعه بسیار حائز اهمیت است که نیاز به پیگیری و رصد دارد. تعامل سازنده و مفید این اداره کل با سازمان‌های تابعه به عنوان نقش هدایتگری رفع مشکل و مشاوره آموزش نیروی انسانی بسیار پسندیده است که مورد اهتمام قرار گیرد و همچنین بودجه سازمان‌های تابعه وابسته بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بر اساس واقعیت‌های موجود تهیه و این تکالیف در بودجه عینیت یابد.
در پایان این نشست حکم انتصاب «محمدرضا پورحاج رضایی» به عنوان سرپرست اداره‌کل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران به وی اعطا شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها