کد خبر 151957
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان پاکدشت صاحب کار می‌شوند

یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان پاکدشت صاحب کار می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان پاکدشت صاحب کار می‌شوند.

به گزارش حیات طیبه به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، مهدی کعبی در جلسه مشترک به رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاکدشت اظهار داشت: توسعه و امنیت امروز کشور مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثار خانواده معظم آنان است و امروز تکریم و توجه به مسائل آنان وظیفه آحاد جامعه است.

وی افزود: شهدا و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران با نثار جان و سرمایه خود، دین خود را به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند وامروز وظیفه مردم و مسئولان است که با تکریم و حفظ کرامت آنان، ضمن پاسداری از حرمت خون شهیدان، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند.

کعبی از ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا به عنوان اولویت امروز جامعه ایثارگران یاد کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که با برنامه‌ریزی مناسب، خدمات مورد نیاز آنان ارائه می‌گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان شهرستان پاکدشت به منظور اشتغال به این اداره معرفی شده و در کمترین زمان زمینه اشتغال این افراد فراهم می‌شود.

پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 440 شهید و یکهزار و 100 جانبار تقدیم اسلام کرده  است.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها