کد خبر 151954
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

رمزگشایی انتشارات شهید کاظمی از عملیات‌های اطلاعاتی اسرائیل

رمزگشایی انتشارات شهید کاظمی از عملیات‌های اطلاعاتی اسرائیل

کتاب «تو زودتر بکُش»، نوشته رونین برگمن از جمله آثار ترجمه‌ای انتشارات شهید کاظمی است که روایات نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد را شامل می‌شود و در ردیف آثار پرفروش این ناشر قرار دارد.

مجید شکراللهی، مدیرروابط عمومی انتشارات شهید کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حیات طیبه درباره این کتاب بیان کرد: کتاب «تو زودتر بکُش»، نوشته رونین برگمن و ترجمه وحید خضاب، جلد اول از روایات نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی اسرائیل از 60 سال ترورهای موساد، از ترور مبارزین فلسطینی تا ترور عماد مغنیه و دانشمندان هسته‌ای و موشکی ایران است؛ کتابی که جنایت‌های اسرائیل را تصویر می‌کشد.

وی همچنین درباره آثاری که در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه دادند، اظهار داشت: امسال ششمین سالی بود که در نمایشگاه حضور داشتیم و کتاب‌هایمان بیش از 550 عنوان است که بیش از 100 عنوان آن تازه به چاپ رسیده‌اند به این معنا که از سال 1400 تا 1401 چاپ شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 100عنوان کتاب از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد، افزود:  کتاب‌هایی مانند «درگاه این خانه بوسیدنی است»، «خط مقدم»، «شهید نوید»، «هفتاد و دومین غواص»، «حاج احمد»، «دیدم که جانم می‌رود»، «یادت باشد»، «تو زودتر بکش» و «شهادت طلبان» از جمله کتاب های پرفروش انتشاراتمان است که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

این ناشر فعال در حوزه ایثار و شهادت در ادامه به معرفی برخی آثار پرمخاطب انتشارات شهید کاظی پرداخت و گفت: کتاب «شهید نوید» روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «نوید صفری» است. نویسنده در این کتاب به روایت خودش، کلید بهشت را یافته و آن را در اختیار مخاطبان قرار داده است. با این کتاب روایتی جذاب و واقعی از زندگی مردی بزرگ و فداکار را می‌خوانید. همچنین کتاب «حاج احمد»، نوشته محمد حسین علی‌جان‌زاده، نگاهی بر زندگی و خاطرات سردار شهید حاج احمد کاظمی دارد.

شکراللهی اضافه کرد: کتاب «خط مقدم» روایتی داستانی و مستند از تشکیل یگان موشکی ایران با محوریت زندگی شهید حسن طهرانی مقدم است. همچنین کتاب «شهادت‌طلبان»، نوشته حمید داودآبادی جلد اول از مجموعه شهادت طلبان است و به بررسی تاریخچه عملیات شهادت‌طلبانه در لبنان در خلال سال‌های جنگ داخلی آن می‌پردازد.

وی با بیان این که در بحث تکفیری و امنیتی یکی از ناشران پیشتاز بودیم، اظهار داشت: کتاب‌هایی مانند «مار و پله» و «از افغانستان تا لندنستان» نیز مورد استقبال علاقمندان در این حوزه قرار گرفته است.

مدیرروابط عمومی انتشارات شهید کاظمی تصریح کرد:  در حوزه ترجمه بیش از 20 عنوان کتاب شهدا، مدافعان حرم، انقلاب اسلامی و... را به عربی ترجمه کردیم و در کشورهایی مانند عراق، لبنان و سوریه توزیع شده‌اند. همچنین کتاب «جریان مقاومت» را از زبان عربی به فارسی ترجمه کرده‌ایم.

شکراللهی در پایان به موضوع مجموعه «عنکبوت» اشاره کرد و گفت: این مجموعه رمان با عناوین «نفوذ در موساد»، «سکو»، «اشک دشمن» و «شکار شکارچی» در دو مجلد با ترجمه عبدالمهدی آگاه‌منش و سید مهدی نورانی منتشر شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها