کد خبر 151917
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران در بازدید از نمایشگاه کتاب:

شهید حاج قاسم سلیمانی محبوبیت و جذابیت جهانی دارد/ ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت رسالتی بزرگ بر عهده دارند

شهید حاج قاسم سلیمانی محبوبیت و جذابیت  جهانی دارد/ ناشران و نویسندگان حوزه ایثار و شهادت رسالتی بزرگ بر عهده دارند

دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور در غرفه غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» در گفتگو با خبرنگاران گفت: شخصیت شهید حاج قاسم جذابیتی جهانی دارد و باید درست، دقیق و همه جانبه معرفی شود.

به گزارش خبرنگار حیات طیبه، رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در هشتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران در بازدید از غرفه های ناشران حوزه ایثار و شهادت، با حضور در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» در جریان تازه های این نشر قرار گرفت و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شهید حاج قاسم مکتبی و فدایی مکتب اسلام و امام (ره) بود و خود راهنمای جهانیان به سوی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: باید هنرمندان، زندگی شهدای والامقامی همچون شهید سلیمانی  و شهدای هسته ای را روایت کنند و با ابزار هنر رشادت‌های آن‌ها را به نمایش بگذارند و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شخصیت‌های حماسه‌ساز را به نسل‌های بعدی معرفی کنیم.

معاون رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که هشت سال دفاع مقدس به اندازه سال‌ها برای ما ظرفیت فکری، فرهنگی و تمدن سازی دارد بنابراین باید در زمینه تبیین راه و روش شهیدان برای نسل آینده بکوشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خطاب به مدیران این غرفه تاکید کرد: انتشارات «مکتب حاج قاسم» کاری سترگ و پر اهمیت بر دوش دارد شخصیت حاج قاسم جذابیتی جهانی دارد و باید آنرا درست، دقیق و همه جانبه معرفی کرد.

برچسب‌ها