کد خبر 151903
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

با ناشران کتب ایثار و شهادت در سی و سومین نمایشگاه کتاب: 4

«بهشت جا مانده» پرفروش‌ترین کتاب فتح الفتوح در اولین حضور در نمایشگاه کتاب

«بهشت جا مانده» پرفروش‌ترین کتاب فتح الفتوح در اولین حضور در نمایشگاه کتاب

محمد رضا عسگری گفت: کتاب بهشت جا مانده مجموعه خاطرات پنج ساله‌ی جانباز قطع عضو و جهادگر «حاج اکبر حسین زاده» است که به حضور او در جبهه دفاع مقدس می‌پردازد و مورد علاقه مردم قرار گرفته است

محمدرضا عسگری جانباز نخاعی 70 درصد و عضو موسسه فتح الفتوح در نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حیات طیبه گفت: هشت سال با موسسه فتح الفتوح به مدیرعاملی بهروز ساقی که از جانبازان نخاعی هستند فعالیت می‌کنم.  موسسه فرهنگی فتح الفتوح چند سالی می‌شود که نسبت به انتشار کتاب اقدام می‌کند.  کتاب ها بیشتر در حوزه ادبیات و دفاع مقدس و خاطرات رزمنده ها و جانبازان است.


وی عنوان کرد: در حوزه ادبیات 12 عنوان کتاب منتشر شده که بخشی از آن مربوط به آثار آقای ساقی است.  بهروز ساقی به زبان آذری و فارسی شعر گفته است که آن هم در حوزه دفاع مقدس است.  علاوه بر این  دلنوشته دکتر سعیده نام آور در قالب داستان است، که مشکلات ایثارگران را در قالب 50 داستان مجزا مطرح می‌کند. ما در سایت اطلاع رسانی خود مشکلات ایثارگران را مطرح می‌کنیم و به همین دلیل دکتر سعیده نام آور با سلیقه خوب به صورت داستان به مشکلات آنها پرداخته که به ذائقه مردم می نشیند. «عاشقانه‌های یک نسل سوم»، «چشم، چشمه، چکامه» از جمله کتاب‌های دکتر سعیده نام آور است.
عسگری در ادامه بیان کرد: دو عنوان کتاب مربوط به جانبازان نخاعی داریم که از اول دفاع مقدس تا سال 1400 مطالب، عکس، زندگینامه آنها را گرد آوری و انتشار داده ایم، همچنین یکی از آنها مربوط به شهدای جانباز آسایشگاه امام خمینی(ره) است که این دو  کتاب را موسسه فرهنگی فتح الفتوح منتشر کرده است.
این جانباز نخاعی تصریح کرد:  کتاب بهشت جامانده پرفروش ترین کتاب‌مان است که مجموعه خاطرات پنج ساله‌ی جانباز قطع عضو و فعال جهادگر «حاج اکبر حسین زاده» را در جبهه دفاع مقدس روایت می‌کند‌. حاج اکبر حسین زاده خاطراتش را بیان کرده و دکتر سعیده نام آور آن را به رشته تحریر درآورده و موسسه فرهنگی فتح‌الفتوح  آن را به مرحله چاپ رسانده است.
عسگری بیان کرد:  در حوزه دفاع مقدس چند کتاب در مرحله چاپ داریم که یکی از آنها مسائل روانشناسی و بالینی را در بر می‌گیرد. این کتاب هم به قلم دکتر سعیده نام آور است زیرا در حوزه روانشناسی تخصص دارد و به زودی منتشر می‌شود.
 عضو موسسه فرهنگی فتح الفتوح و فاش نیوز گفت: امسال اولین حضور ما برای فروش کتاب است زیرا در سال های گذشته برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نمایشگاه حاضر می‌شدیم.  فروش کتاب‌هایمان در فضای مجازی بیشتر از نمایشگاه است، علاقه‌مندان به صورت آنلاین درخواست داده و رایگان به درب منزل شان ارسال می‌شود.

برچسب‌ها