کد خبر 151835
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

تجلیل از 150 معلم و استاد پیشکسوت طرح شاهد در طراز ملی

تجلیل از 150 معلم و استاد پیشکسوت طرح شاهد در طراز ملی

150نفر از همیاران طرح شاهد در مدارس و دانشگاه های سراسر کشور در نخستین همایش ملی «تجلیل از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد» تقدیر شدند.

به گزارش حیات طیبه،  محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید وامور ایثارگران روز دوشنبه 19 اردیبهشت در نخستین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مدعوین و منتخبین این همایش با بزرگداشت یاد وخاطره  5 هزار معلم شهید کشور و 40 هزار شهید دانش آموز و دانشجو اظهار داشت: در نخستین همایش ملی تجلیل از معلمین، اساتید و همیاران طرح شاهد به مناسبت روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری از 150نفر از همیاران طرح شاهد در مدارس و دانشگاه های سراسر کشور تقدیر و تجلیل می کنیم. این عزیزان بر اساس سنوات خدمت به جامعه ایثارگری از سوی دستگاه های آموزش معرفی شده اند و  برای اولین بار در طراز ملی تجلیل و تقدیر می شوند.

وی  افزود: از میان تجلیل شوندگان این مراسم تعداد 88 نفر همیاران طرح شاهد در مدارس و دانشگاه 62  معلم و استاد دانشگاه هستند که در کسوت طرح شاهد به جامعه ایثارگری خدمت شایسته ای به جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران کرده اند.

مدیر کل آموزش بنیاد شهید وامور ایثارگران در پایان ابراز داشت:  این مراسم بصورت سراسری و  در استانداری های سراسر کشور  در حال برگزاری است و بصورت ویژه یاد 169 شهید معلم متولد اردیبهشت ماه نیز گرامی داشته می شود.

در ادامه این مراسم با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد از 31 نفر از معلمین، اساتید حوزه و دانشگاه و همیاران طرح شاهد در‌ حوزه استان تهران و 119 نفر دیگر به‌صورت همزمان در استان‌ها تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از «شهره پیرانی»، همسر شهید «داریوش رضایی‌نژاد» و معلم فداکار «لیلا کیوانفر» هم به صورت جداگانه توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها