کد خبر 151806
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای پیگیری و کمک به حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران

آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای پیگیری و کمک به حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از آمادگی برای پیگیری و کمک به حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش «حیات طیبه»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع نیازهای آنها، باید به عنوان وظیفه ویژه سازمان منطقه آزاد قشم مورد توجه قرار بگیرد.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت ارائه خدمات شایسته و امکان سفر برای خانواده‌های شهدا صورت گرفته که برای عملیاتی شدن نیاز به همراهی بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان منطقه آزاد قشم است.
وی تصریح کرد: با هدف‌گذاری صورت گرفته به دنبال این هستیم تا یکی از بزرگترین کمپ‌های ایثارگران کشور را با کمک مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم و سایر دستگاه‌های شهرستان و استان در قشم احداث کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته‌اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران افزایش یافته، افزود: ارائه خدمات شایسته همراه با حفظ کرامت خانواده‌های شهدا به عنوان خواست اکثریت جامعه باید مورد توجه همه دستگاه‌ها باشد.
 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، گفت: سازمان منطقه آزاد قشم با همراهی سایر بخش‌ها موضوعات مربوط به خانواده شهدا و ایثارگران را به صورت ویژه پیگیری می‌کند.
افشار فتح الهی ادامه داد: بر اساس قوانین موضوع تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده و تنها بخشی از نیروهای شرکتی باقی مانده‌اند که پیگیر حل این موضوع نیز هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تصریح کرد: همچنین برنامه‌ریزی خوبی برای اشتغال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مدت زمانی کوتاه صورت گرفته و در حال اجراست.
انتهای پیام/

برچسب‌ها