کد خبر 151728
۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

دفتر گروه تلویزیونی شاهد بازگشایی می شود/ فصل جدید مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه ملی

دفتر گروه تلویزیونی شاهد بازگشایی می شود/ فصل جدید مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه ملی

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیادشهید و امورایثارگران در دیدار با قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی از برنامه های تحولی بنیاد در راستای گسترش همکاری های مشترک و تولیدات فاخر هنری گفت.

به گزارش «حیات طیبه» محمد علی فقیه سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی روز چهارشنبه  31 فروردین در نشست مشترکی با  وحید جلیلی  قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی و دبیر ستاد تحول در این سازمان اظهار داشت: در راستای تحقق برنامه های تحولی و سیاست های جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده گسترش  همکاری در تولید آثار هنری با مشارکت رسانه ملی هستیم.

وی افزود: بازگشایی دفتر گروه تلویزیونی شاهد پس از یک دهه وقفه در بدنه صدا و سیما اولین اقدام برای افزایش سطح همکاری ها است.  همکاری امور استانهای صدا و سیما برای تولیدات مشترک در قالب های سریال، فیلم های سینمایی، تله فیلم و مستند های فاخر نویدبخش افق های تازه ای در حوزه های هنری  ایثار و شهادت است.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیادشهید وامور ایثارگران با اعلام آمادگی برای در اختیار گذاشتن محتواهای مناسب به برنامه سازان تلویزیونی تاکید کرد:  افزایش تولید فیلم های کوتاه و بلند با مشارکت رسانه ملی، از جمله توافقات این جلسه بود.

 قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی در این نشست  با استقبال از طرح های تحولی بنیاد در حوزه رسانه گفت: آماده هر نوع همکاری با بنیادشهید و امور ایثارگران هستیم. و گروه تلویزیونی شاهد در دوره جدید می تواند به عنوان یک قرارگاه فرهنگی و هنری ایثار و شهادت در صدا و سیما  ایفای نقش کند.

جلیلی با تاکید بر وجود محتواهای ارزشمند و فاخر در بنیاد شهید گفت: در بازدید از مرکز اسناد ایثارگران و آرشیو آثار شنیداری بنیاد  ظرفیت عظیم محتوایی بنیاد شهید و امورایثارگران را مشاهده کرده ام و آمادگی داریم با مشارکت در انجام مصاحبه با والدین شهدا در سراسر کشور بر غنای این محتواها بیفزاییم.

در این نشست سید مرتضی حسینی مدیرکل  امور هنری بنیاد  گزارشی از تولیدات گروه تلویزیونی شاهد و نحوه پخش این تولیدت از شبکه های سراسری و مراکز استانی ارائه کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها