کد خبر 151641
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

ترویج فرهنگ ایثار شاکله اصلی فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است

ترویج فرهنگ ایثار شاکله اصلی فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است

سردار یعقوب سلیمانی صبح امروز شبنه 27 آذر در دومین روز از همایش معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع شهید رسول زاده که با حضور دکتر سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد با تشریح مهمترین اهداف و برنامه های معاونت فرهنگی بنیاد گفت: شاکله و زمینه اصلی فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

به گزارش «حیات‌طیبه»، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست با تسلیت ایام‌ فاطمیه  در سخنانی گفت: همایش تخصصی معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد، اتاق فکری است که معاونین محترم بنیاد با تعامل و هم‌افزایی به تبادل اطلاعات بپردازند. 

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اظهار خشنودی از گردهمایی خادمین فرهنگی جامعه ایثارگری تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا خروجی خوبی از این جلسات بگیریم و امیدواریم با استفاده از دیدگاه های ارزنده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بتوانیم برنامه های مدون فرهنگی و آموزشی را طراحی کنیم و از ظرفیت های مراکز استانی برای پیشبرد اهداف کلان فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره برداری نماییم.

سردار سلیمانی ادامه داد: در روز اول همایش، موانع و مشکلات با توجه به اسناد بالادستی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بررسی شد. در این همایش قصد داریم با شنیدن مشکلات، این دغدغه ها به نقطه قوت در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبدیل شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تاکید کرد: این همایش اتاق فکری برای هم افزائی در راستای خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری است.  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید زمینه اصلی تمام فعالیت ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.

انتهای پیام 

برچسب‌ها