کد خبر 151627
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

نشست «ستاد مراسم و مناسبت‌های ملی» بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نشست «ستاد مراسم و مناسبت‌های ملی» بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

نشست ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 22 آذرماه در ساختمان شهید سلیمانی معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.

به گزارش «حیات طیبه»، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای این نشست با تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) گفت: نشست‌های ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های بنیاد، برکات زیادی به همراه دارد. امید داریم با برگزاری منظم این جلسات، برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شتاب و عمق بیشتری پیدا کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برگزاری این جلسات زمینه بسترسازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم می‌کند تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در برگزاری برنامه‌های مختلف مربوط به بزرگداشت شهدا پیشرو باشیم. 

وی ادامه داد: سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دهه مبارک فجر، روز شهید، و مناسبت‌های بسیار ارزشمند دیگری را در پیش داریم و باید برای همه این روزها برنامه داشته باشیم و با تمام توان و ظرفیت درون سازمانی و برون‌سازمانی به اجرای ویژه‌برنامه‌های اثربخش در حوزه‌های مختلف ایثار و شهادت بپردازیم.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان نظرات و طرح پیشنهادات خود در زمینه برگزاری کنگره ملی «شهدای مدافع حرم و بزرگداشت سالروز شهادت سیدالشهداء محور مقاومت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی»، برگزاری همایش سراسری به مناسبت 26 دی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و همچنین ارائه مکتوب برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه‌های تخصصی (آذر و دی ماه) پرداختند.

گفتنی‌ است در این نشست، داود نورچه‌ئی مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغات، رضا حاجی آبادی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، رحیم نریمانی مدیر کل محترم اسناد و انتشارات، عادل مهری مدیر کل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، سیدمستجاد حسینی مطلق مدیر کل امور ورزشی و اردویی، محمدعلی فقیه مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، علی خلیل ارجمندی معاون اداره کل هنری، سمیه گنجی مشاور رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران در امور بانوان شاهد و ایثارگر نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها