کد خبر 151615
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی:

مسابقه ملی نقاشی «من سلیمانی‌ام» برگزار می شود

مسابقه ملی نقاشی «من سلیمانی‌ام» برگزار می شود

به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسابقه ملی «من سلیمانی‌ام» را برگزار می کند. قالب این مسابقه نقاشی است و تمامی دانش آموزان سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

به گزارش حیات طیبه ، به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سردار «سلیمانی»، مسابقه نقاشی با عنوان «من سلیمانی‌ام»، ویژه دانش آموزان با مرکزیت پایگاه خبری نوید شاهد استان کرمان و با همکاری معاونت فرهنگی و آموزشی  بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

عناوین و سرفصل‌های پیشنهادی مسابقه نقاشی «من سلیمانی ام» عبارتند از: «حاج قاسم قهرمان ایران»، «حاج قاسم الگوی ما»، «حاج قاسم پدر مهربان»، «حاج قاسم مرد میدان»، «حاج قاسم و کرمان»، «یاران کوچک حاج قاسم»، «حاج قاسم زنده جاوید»، «حاج قاسم و تکریم ایثارگران»، «حاج قاسم و مردمی بودن»، «حاج قاسم و مردمی بودن» و «میثاق با حاج قاسم» می باشد.

شرکت در این مسابقه برای همه دانش آموزان سراسر کشور آزاد است و شرکت‌کنندگان جهت شرکت در مسابقه مجازی باید به آدرس https://kerman.navideshahed.com/fa/forms/357 مراجعه نمایند.
مهلت ارسال تصویر آثار به سایت نوید شاهد تا ششم دی ماه 1400 می باشد و به صد نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها