کد خبر 151594
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه مشترک اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس:

گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی درباره تبدیل وضعیت ایثارگران به رئیس جمهور و مجلس ارسال می شود

 گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی درباره تبدیل وضعیت ایثارگران به رئیس جمهور و مجلس ارسال می شود

نشست فراکسیون ایثارگران مجلس با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 14 آذر به منظور پیگیری وضعیت قوانین، مطالبات و مشکلات جامعه ایثارگری و تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران برگزار شد.

به گزارش «حیات طیبه»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با بیان اینکه درحال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های مختلف اجرایی کشور هستیم، گفت: چنانکه پیش از این نیز به کمیسیون اجتماعی مجلس گزارش کرده ایم، تا پایان سال جاری گزارش دستگاه‎های همکار و دستگاه‌های مستنکف را به مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ارائه خواهیم داد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست مشترک با فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران وظیفه دستگاه‌‎های ذیربط است گفت: بنیاد شهید وظیفه پیگیری از دستگاه‌های مرتبط را دارد و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: طی جلسات مکرری که با معاون رئیس جمهور در حوزه امور اداره استخدامی انجام شد. معاونین توسعه تمام دستگاه‌ها دعوت شدند و ابلاغیه‌های مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران را دریافت کردند. 


معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تاکید کرد: در حال پیگیری تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های مختلف اجرایی کشور هستیم و تا پایان سال گزارش دستگاه‎های همکار و دستگاه‌های مستنکف را به مجلس و رئیس جمهور ارائه خواهیم داد.


در این جلسه مقرر گردید همکاری لازم مجلس و بنیاد به منظور اجرای قوانین مربوط به ایثارگران از جمله خودرو و مطالبات جامعه ایثارگری بعمل آید. 

برچسب‌ها