کد خبر 151561
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

برگزاری مسابقه «مقاله‌نویسی» و «نقاشی» به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

برگزاری مسابقه «مقاله‌نویسی» و «نقاشی» به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری معاونت امور زیر بنیایی سازمان پدافند غیر عامل در راستای فرهنگ سازی و آشنایی عمومی درباره مفاهیم مرتبط با پدافند غیر عامل، مسابقه مقاله نویسی، انشاء و جشنواره نقاشی برگزار کند.

به گزارش حیات طیبه، دبیرخانه پدافند غیر عامل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت امور زیر بنایی سازمان پدافند غیر عامل در راستای فرهنگ سازی و آشنایی اعضاء خانواده با اهمیت موضوع پدافند غیر عامل یک دوره مسابقه در بخش‌های نقاشی، انشاء و مقاله نویسی در سطح ملی با مشارکت کارکنان بنیاد و خانواده‌هایشان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است محورهای محتوایی مسابقه نیز به پیوست و آخرین مهلت ارسال آثار 30 آبان ماه 1400 است و آثار دریافتی بعد از این تاریخ ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین به نفرات اول تا سوم هر کدام از بخش‌ها جوایزی اهداء خواهد شد و نفرات برتر به مرحله نهایی بین دستگاه‌های سراسر کشور ارسال می‌گردد.

نحوه ارسال آثار در استان‌ها و توابع به حراست استان یا حراست سازمان تابعه و همچنین در معاونت‌ها و ادارات کل به دبیرخانه کمیته پدافند بنیاد واقع در مرکز حراست است.

موضوعات و محورهای مسابقه نقاشی، انشاء و مقاله نویسی در دستگاه‌های اجرایی به شرح زیر است:

  1. پدافند غیرعامل و ایران پایدار، قوی و آماده: اگر به ایران حمله شود، شما چکار خواهید کرد؟ اقتدار ایران در برابر دشمن (آمریکا و رژیم صهیونیستی)
  2. پدافند غیرعامل، شهر ایمن و مقاوم: تجربه خود از امنیت و آرامش در شهرتان را برایمان بنویسید. اگر دشمن به شهر شما حمله کند، چکار می‌کنید؟ چه احساسی خواهید داشت؟
  3. تولید ملی (نقش مردم در تحریم اقتصادی): حمایت از کارگران ایرانی و تولید داخلی، چگونه می‌توانیم به اقتصاد ایران کمک کنیم؟
  4. تهدیدات گوشی همراه (موبایل) برای خانواده: شبکه‌های اجتماعی خارجی (اینستاگرام، واتس آپ و...) چه معایبی برای مردم دارد؟
  5. پدافند هسته‌ای: انرژی هسته‌ای
  6. پدافند شیمیایی: حمله شیمیایی صدام علیه مردم
  7. پدافند غیرعامل در حوزه رسانه: شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های ضد انقلاب
  8. پدافند غیر عامل و جمعیت: جمعیت بیشتر خانواده چه مزایایی دارد؟
  9. پدافند غیرعامل در حوزه راه و شهرسازی: تجربه مسافرت ایمن با ماشین، قطار، هواپیما و کشتی
  10. پدافند غیر عامل و اقلیم و جو: چگونه در برابر سیل، رعد و برق، زلزله از خانواده خود محافظت کنیم؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها