کد خبر 151490
۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان قم

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان قم

به گزارش حیات طیبه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز 2 آذر ماه بصورت وبیناری با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگر استان قم در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده دیدار و گفتوگو کرد.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای این نشست پس از استماع مسائل و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جلسات دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای برداشتن باری از دوش این عزیزان برگزار می‌شود گفت: سعی داریم هر هفته دیدار وبیناری با خانواده شهدا و ایثارگر هر استان برگزار کنیم و در جریان مشکلات این عزیزان باشیم. خدمت به این عزیزان برای ما افتخار است . برگزاری این جلسات به صورت آنلاین فرقی با دیدار چهره به چهره ندارد و این عزیزان می‌توانند درخواست‌ها و سخنان خود را بی‌پرده ارائه دهند.

قاضی‌زاده ادامه داد: برای برقراری عدالت میان جامعه ایثارگری درخواست‌ها باید به خوبی بررسی شوند.

معاون رئیس جمهور گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر تنها مربوط به بنیاد نیست و تمام دستگاه‌های مربوطه باید گوش به زنگ باشند. تمام مسئولان بنیادشهید و امور ایثارگران در سایر استان‌ها پیش از ارجاع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران به ما ابتدا خودشان باید در راستای حل مشکلات این عزیزان اقدام کنند.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئو کنفرانسی حضور داشتند و به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران استان قم پرداختند.

گفتنی است، «رقیه تلخابی»، فرزند شهید، شهیده و خواهر دو شهید، «فاطمه ارجمند قلعه‌نو» همسر شهید، «محمد فیضی افرا» جانباز 5 درصد، «فاطمه فلاحیان» همسر جانباز 25 درصد متوفی، «ازهار محمدی» همسر جانباز 25 درصد متوفی، «جواد عابدی سقا» جانباز 55 درصد، «مجید چراقانی» فرزند شهید و «حسن اردشیری لاجیمی» جانباز 30 درصد در این دیدار  ویدئو کنفرانسی حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها