کد خبر 151455
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

ششمین همایش ملی تجلیل از رتبه‌های برتر شاهد و ایثارگر: (4)

جامعه فرهیخته ایرانی قدردان شهدا و ایثارگران است

جامعه فرهیخته ایرانی قدردان شهدا و ایثارگران است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از رفتارهای شایسته کشور ایران این است که هیچگاه سلایق مختلف سیاسی نسبت به شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده آن‌ها نداشته‌اند، همه گروه‌ها، زبان‌ها و قومیت‌ها در مقابل شهدا، جانبازان و آزادگان قدردان هستند البته از جامعه فرهیخته ایرانی همین انتظار نیز می‌رود.

به گزارش حیات طیبه، محمدعلی زلفی‌گل، در ششمین همایش ملی تجلیل از نفرات برتر و رتبه‌های زیر 100 کنکور سراسری بدون احتساب سهمیه جامعه شاهد و ایثارگر که در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: همه گروه‌ها، زبان‌ها و قومیت‌ها در کشور ما در مقابل شهدا، جانبازان و آزادگان قدردان هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به رتبه‌های برتر شاهد و ایثارگر آزمون سراسری گفت:  جامعه از شما رتبه‌های برتر، انسان‌های الگو، موفق و فرهیخته به‌ویژه فرزندان گرانقدر شهدا، جانبازان و آزادگان انتظارات بیشتری دارد. اگر می‌خواهید توفیقات علمی ادامه‌دار باشد باید با برنامه‌ریزی به تلاش خود ادامه دهید و از خداوند کمک گرفته تا به جایگاه بالاتری برسید.

دکتر زلفی‌گل با بیان اینکه ضمن تقدیر و خداقوت گفتن به رتبه‌های برتر شاهد و ایثارگر باید به خانواده‌ها و اساتید و معلمان آن‌ها هم تبریک گفت، عنوان کرد: بیشتر از کسب موفقیت، حفظ موفقیت‌تر سخت‌تر است؛ بنابراین دست از تلاش برندارید و همچون گذشته با موفقیت پیش روید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشمند شدن و کسب موفقیت‌های علمی و دانشی یکباره اتفاق نمی‌افتد و تدریجی و پلکانی است پس سیر پیشرفت علمی را پلکانی بالا روید.

در این مراسم که در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد از 13 رتبه زیر 100 آزمون سراسری 1400 به‌صورت هم‌زمان از طریق وبینار در استان‌های سراسر کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها