کد خبر 150980
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

اصل ارائه خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مبتنی بر عدالت باشد

اصل ارائه خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مبتنی بر عدالت باشد

حیات - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید گفت: اصل ارائه خدمات در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید مبتنی بر عدالت باشد و همه جانبازان در سراسر کشور باید از این امکانات بهره‌مند شوند.

به گزارش حیات، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی جانبازان ثارا‌لله در گفتگو با خبرنگار حیات گفت: دیدار با جانبازان قطع نخاعی امر لازمی بود. شنیدن درد و دل‌ها و مشکلات آن‌ها در جهت رفع این مسائل ضروری بود. این دیدار به منظور تکریم و احترام به عظمت جانباز انجام شد.
وی افزود: مشکلات جانبازان عزیزمان را یادداشت می‌کنیم و حتما آن‌ها را دنبال خواهیم کرد. مشکلاتی از قبیل وضعیت سکونت و تردد جانبازان در سطح شهر از مواردی بود که پیگیر آن‌ها خواهیم بود.
قاضی‌زاده هاشمی در ارتباط با زمان عملیاتی شدن وعده‌های خود گفت: وعده باید عالمانه باشد، وقتی هم وعده‌ای داده می‌شود باید با سرعت انجام شود. ما تلاش می‌کنیم تا با یک نگاه عالمانه مشکلات و دغدغه‌های همه‌ی جانبازان در سراسر کشور را ساماندهی کنیم و نگاهمان صرفاً به یک کانون خاص متمرکز نشود.
معاون رییس جمهور با تاکید بر اینکه اصل ارائه خدمات در بنیاد باید مبتنی بر عدالت باشد بیان داشت: خدمات در بنیاد باید به گونه‌ای ارائه شود که همه‌ی جامعه‌ی ایثارگری از آن بهره‌مند شوند. متأسفانه به علت اینکه ما در داخل کشور مراکزی نداریم که ویلچری با استانداردهای جهانی ارائه دهد. یکی از برنامه‌های ما اصلاح این مراکز در کوتاه مدت است.
وی افزود: یک بخش از مشکل واردات ویلچر مربوط به ارز لازمی ست که برای تأمین ویلچر باید اختصاص داده شود. البته بخش دیگر مسائل صرفاً مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه به سازمان‌های دیگر نیز مربوط می‌شود. اقداماتی توسط دوستانمان در گذشته انجام شده که ما نیز پیگیر آن مسائل نیز هستیم.
قاضی‌زاده هاشمی در پایان در ارتباط با کمیسیون های مربوطه گفت: کمیسیون پزشکی، کمیسیون بررسی میزان از کار افتادگی است بنیاد شهید و امور ایثارگران به هیچ وجه نمی‌تواند در تعیین درصد دخالت کند.  همکاران پزشک ما که معتمد هستند آزادانه و عالمانه میزان از کار افتادگی را تعیین می‌کنند اینطور نیست که بنیاد دستور دهد این درصد را کم یا زیاد کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها