کد خبر 147568
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

شهدا با ایمان، باور، اعتقاد و بصیرت راه شهادت را انتخاب کردند

شهدا با ایمان، باور، اعتقاد و بصیرت راه شهادت را انتخاب کردند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شهادت را بالاترین افتخار دانست و اظهار کرد: شهدا با ایمان، باور، اعتقاد و بصیرت راه شهادت را انتخاب کردند و ایستادگی خانواده شهدا نیز قابل تقدیر بوده و حضور آنها برای نظام و مردم شریف ایران افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری حیات، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی، در مراسم یادواره و هفتم شهدای حمله تروریستی دیواندره، با بیان اینکه ضدانقلاب مزدورانی مواجب بگیر هستند که با قطع حمایت‌های استکبار به طور کامل از بین می‌روند، اظهار داشت: استکبار با این تلاش‌ها کاری از پیش نمی‌برد و آینده روشن و از آن مردم مقاوم است و این مهم برای دشمنان سخت است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شهادت را بالاترین افتخار دانست و اظهار کرد: این شهیدان والامقام در ماه رمضان و در صحنه کارزار با دشمن به شهادت رسیدند و هفتم آنها نیز مصادف با شب‌های قدر شد و قطعا این والاترین و رفیع‌ترین جایگاهی است که خداوند به انسان عطا می‌کند.
وی افزود: شهادت هدف بزرگی است، چرا که خداوند وعده‌هایش را به دست بندگان صالحش محقق می‌گرداند و انسان‌هایی که اعلام آمادگی کرده و در صحنه حضور یابند، خداوند آنها را نماینده تحقق وعده‌هایش کرده و آنان را دوست می‌دارد.
آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: شهدا با ایمان، باور، اعتقاد و بصیرت راه شهادت را انتخاب کردند و ایستادگی خانواده شهدا نیز قابل تقدیر بوده و حضور آنها برای نظام و مردم شریف ایران افتخار است.

برچسب‌ها