کد خبر 145034
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

برنامه‌های بنیاد شهرستان های تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد

برنامه‌های بنیاد شهرستان های تهران در هفته دفاع مقدس اعلام شد

حیات:مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری حیات، عبدالله مرتضوی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ویژه برنامه های سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «هیهات منا الذله»، اظهار داشت: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس که با نام اقتدار، مقاومت و عزت نامگذاری شده است برنامه عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام در گلزار شهدای گمنام شهرستان ری برگزار می شود.
وی سپس بیان کرد: دومین روز از هفته دفاع مقدس که مصادف با دوشنبه نخستین روز ماه مهر و سال تحصیلی جدید است با عنوان علم، بصیرت و گرامیداشت شهدای دانش آموز، زنگ ایثار و گرامیداشت شهدای دانش آموز در مدارس شاهد نواخته می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های تهران همچنین با اشاره به ویژه برنامه های سومین روز از هفته دفاع مقدس افزود: سه‌شنبه دوم مهرماه با عنوان ولایت فقیه، همدلی و مقاومت نامگذاری شده است که برنامه حضور در بیمارستان روانپزشکی رازی و افتتاح المان ایثار و شهادت را در دستور کار داریم.
مرتضوی تصریح کرد: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان ایثارگران، رزمندگان و گرامیداشت مقاومت، برنامه آیین تجلیل و بزرگداشت رزمندگان شاغل در اداره کل برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: پنجشنبه چهار مهرماه که با عنوان ایثار، شهادت و پیروزی نامگذاری شده است، برنامه آیین کشوری عطرافشانی و گلباران مزار شهدا برگزار می شود و در ادامه در روز جمعه پنجم مهرماه با عنوان معنویت، وحدت و مقاومت حضور در مراسم نماز جمعه در شهرستان‌های تابعه صورت می گیرد.
وی در ادامه در خصوص برنامه های شهرستانهای این استان در هفته دفاع مقدس افزود: تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعین حرم و خانواده‌های معظم آنان، برگزاری مراسم عطرافشانی در 224 مزار مطهر شهدا، تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و دفاع از حرم هم‌زمان با آیین غبارروبی گلزار شهدا و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان‌ها  در روز گل‌باران مزار شهدا با همکاری شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌ها است.

برچسب‌ها