کد خبر 143897
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

نشست تدوین آیین‌نامه اجرایی سند ایثار و رسانه برگزار شد

نشست تدوین آیین‌نامه اجرایی سند ایثار و رسانه برگزار شد

حیات: نشست تدوین آیین‌نامه اجرایی سند ایثار و رسانه روز سه‌شنبه 21 خردادماه با حضور جمعی از نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها در محل دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

معاون مدیرکل دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جلسه تدوین آیین‌نامه اجرایی سند ایثار و رسانه هدف نهایی این سند را ترویج، توسعه و تلاش برای تحکیم و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، فداکاری و شهادت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه رسانه عنوان کرد.
حجت‌الاسلام خیرالله غفوری دوست افزود: نتایج مورد نظر این سند انسجام، هماهنگی، همراهی و هم‌راستایی رسانه‌ها در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و ارتقای مستمر کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای از نظر اطلاعات و اخبار حوزه ایثار است.
در ادامه این نشست اعضای حاضر به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص موارد مربوط به سند ایثار و رسانه پرداختند و بحث و تبادل نظر در این رابطه صورت گرفت و مقرر شد در جلسه آتی نیز موارد مربوط به سند مورد بررسی قرار گیرد.
این نشست با حضور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مدیران دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و نمایندگان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج رسانه و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها