کد خبر 142816
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

تجلیل از ۲ هنرمند جانباز

تجلیل از ۲ هنرمند جانباز

دیدار نوروزی هنرمندان پیشکسوت با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

به گزارش حیات به نقل از ایسنا، دیدار نوروزی هنرمندان پیشکسوت همزمان با روز جانباز با حضور بیش از ۸۰ هنرمند پیشکسوت و سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری عصر چهارشنبه (۲۱ فروردین ماه) در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.

سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری در این دیدار با تبریک اعیاد شعبان و سال نو به هنرمندان پیشکسوت گفت: در آغاز سال حوادث سیل در تعدادی از استان‌های کشور رخ داد و دردها و رنج‌هایی را برای مردم ایران به همراه داشت. همچنین در همین روزهای آغازین سال هنرمندان عزیزی چون جمشید مشایخی، محمد مطیع، مهرداد صدری و فرزین بنکدار از میان ما رفتند و سیاوش مظلومی پور در روزهای پایانی سال گذشته از دنیا رفت، یاد و خاطره این هنرمندان را گرامی می‌داریم. امیدواریم که در ادامه سال، روزهای خوشی پیش روی جامعه ایران و فرهنگ و هنر و هنرمندان باشد. هنرمندان پیشکسوت گنجینه ارزشمندی هستند که می‌تواند پشتوانه راه جوانان در فرهنگ و هنر باشد.

معاون امور هنری در این دیدار از استودیوهای موسیقی و صداگذاری و بخش‌های در حال بازسازی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت دیدن کرد.

در این دیدار با حضور سید عباس عظیمی، مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به مناسبت روز جانباز از دو هنرمند پیشکسوت جانباز، محمدرضا جعفری بهنام، صدابردار و مهرداد کاظمی، خواننده تجلیل شد.

برچسب‌ها