کد خبر 141314
۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

مدیر بیمارستان ایثار شهیدپاریاب اردبیل به حیات خبر داد:

بیمارستان پاریاب متعلق به بنیاد و در خدمت جانبازان اعصاب و روان است

 بیمارستان پاریاب  متعلق به بنیاد و در خدمت جانبازان اعصاب و روان است

حیات: استراتژی بیمارستان ایثار اردبیل از روز اول شروع به کار خدمت به جامعه ایثارگری بوده و هست؛ که در این راستا در حال حاضر جانبازانی از 18 استان سراسر کشور در این بیمارستان بستری هستند و خدمات درمانی بیمارستان به آنها ارائه می شود.

علی منصور لکورج مدیر بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید پاریاب اردبیل در گفت و گو با پایگاه خبری حیات، گفت: استراتژی بیمارستان ایثار اردبیل از روز اول شروع به کار خدمت به جامعه ایثارگری بوده و هست؛ که در این راستا در حال حاضر جانبازانی از 18 استان سراسر کشور در این بیمارستان بستری هستند و خدمات درمانی بیمارستان به آنها ارائه می شود.

وی با بیان این که در سال جاری تعداد مراجعه کنندگان این بیمارستان افزایش یافته، افزود: از طرفی هم تعداد تخت های این بیمارستان از 128 به 148 تخت افزایش پیدا کرده است و از طرف دیگر این بیمارستان از نظر ارزشیابی و اعتبارسنجی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در رتبه نخست قرار دارد.

لکورج اضافه کرد: این بیمارستان 16 سال متوالی است که موفق به اخذ عنوان بیمارستان های درجه یک استان شده و گواهی استاندارد کیفیت را داراست.

مدیر بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید پاریاب اردبیل تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی به جانبازان، درمانگاه بیمارستان با ارائه خدمات قیزیوتراپی و دندانپزشکی راه اندازی شد تا آماده خدمت رسانی به عموم مردم به ویژه جامعه ایثارگری باشد.

وی یادآور شد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جانبازان استان و کشور، مجتمع فرهنگی و توانبخشی برای این قشر معزز جامعه ایجاد کردیم تا خدمات توانبخشی و درمانی بیشتری را در اختیارشان قرار دهیم.

مدیر بیمارستان تخصصی روانپزشکی شهید پاریاب اردبیل اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمامی استان ها مدیریت بیمارستان های روان پزشکی ویژه جانبازان اعصاب و روان را به شرکت «متد» واگذار کرده است. این شرکت در واقع پیمانکار نگهداری بیمارستان های اعصاب و روان به همراه جانبازان بستری است.

وی در رابطه با سابقه فعالیتش گفت: از زمان افتتاح بیمارستان در سال 75 تا 81 رئیس بیمارستان پاریاب بودم، حدود 3 سال معاون درمان بنیاد اردبیل؛ 6 سال معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حدود 4 سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بودم که پس از آن دوباره به بیمارستان پاریاب بازگشتم تا خدمتگزار جانبازان باشم.

*شاهی: مالکیت شرکت «متد» با بنیاد شهید و امور ایثارگران است

یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل هم در گفت و گو با پایگاه خبری حیات گفت: این بیمارستان در حال حاضر آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به جانبازان سراسر کشور است و هیچ گونه مشکل و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: در سراسر کشور 11 بیمارستان اعصاب و روان برای جامعه ایثارگری وجود دارد که مدیریت آنها به شرکت «متد» واگذار شده، شرکتی که مالکیت آن با بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

لازم به ذکر است که در چند روز گذشته برای تعدادی از جانبازان استانی شبهه ای در رابطه با شرکت خصوصی «متد» و نحوه مدیریت بیمارستان اعصاب و روان اردبیل ایجاد شده بود که تلاش کردیم با گفت و گو با رئیس بیمارستان ضمن پاسخگویی به سوالات این جانبازان معزز، شفافیت سازی در نوع عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود داشته باشد.

 طاهره ساعدی

برچسب‌ها