کد خبر 138309
۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

عزت و سربلندی حجاج ایرانی به برکت ایثار شهدا و جانبازان است

عزت و سربلندی حجاج ایرانی به برکت ایثار شهدا و جانبازان است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: حج عزتمندانه و کرامت و سربلندی حجاج ایرانی به برکت و مدیون ایثارگری شهدا و صبر و فداکاری جانبازان است.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از «ایثار» حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر در دیدار با اعضای کاروان ویژه حج جانبازان در هتل محل اقامت آنها در مدینه منوره ضمن تجلیل از فداکاری‌های شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر امروز حج عزتمندانه ای داریم به برکت ایثارگری شهدای عزیز و فداکاریهای شما عزیزان است، ما سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شما آماده کرده‌اید و امروز این عزت و افتخاری که نصیب مردم ما شده است مرهون فداکاری‌های شما است .
وی با اشاره به شهدای مراسم حج افزود: فاجعه منا و به شهادت رسیدن حجاج مظلوم ایرانی در سال ۱۳۹۴ در مسجدالحرام و منا موجب افزایش دقت و حساسیت مسئولان امور حج شد و با اقدامات انجام شده اکثر حجاج ایرانی مراسم حج سال گذشته را با کرامت اعلام کردند و امسال هم همینطور است و خوشبختانه هرکجا ایرانی‌ها حضور دارند احساس سربلندی و عزت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه این مراسم از فداکاری و صبر جانبازان و خانواده آنها تقدیر و با درخواست اعضای کاروان مبنی بر افزایش یک شب اقامت در مدینه منوره جهت شرکت در مراسم پر فیض دعای کمیل موافقت کرد.

برچسب‌ها