کد خبر 138192
۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰

تشریح ۲ حمله تروریستی در شهرستان‌های مریوان و سروآباد

تشریح ۲ حمله تروریستی در شهرستان‌های مریوان و سروآباد

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس گفت: در ۲ حمله تروریستی گروهک تروریستی پژاک در شهرستان‌های مریوان و سروآباد ۱۲ نفر از پاسداران و بسیجیان انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند.

منصور مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حملات تروریستی پژاک در شهرستان‌های مریوان و سرو آباد، اظهار داشت: در حادثه تروریستی گروهک پژک به پایگاه سپاه پاسداران در روستای "دری" شهرستان مریوان، متاسفانه 11 نفر از پاسداران رشید اسلام به شهادت رسیدند و حدود 8 نفر نیز مجروح شدند.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این 11 شهید از اهالی بومی استان کردستان بودند که 8 نفر از آن‌ها از اهالی مریوان و مابقی نیز مربوط به دیگر شهرستان‌های استان کردستان از جمله قروه بودند.

وی افزود: چند روز پیش نیز چنین اتفاقی در روستای "گوشخانی" اتفاقی رخ داد و یکی از بسیجیان محترم این روستا به شهادت رسید و متاسفانه این اتفاقات در چند روز اخیز در حوزه انتخابیه مریوان و سرو آباد رخ داده است.

مرادی ادامه داد: این 2 حادثه تروریستی توسط گروهک پژاک در شهرستان‌های مریوان و سروآباد رخ داده است و امروز مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی در استان کردستان برگزار می‌شود.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در شهرستان کامیاران نیز یک فرد مسلح به راننده آمبولانس هلال احمر حمله کرده و این راننده آمبولانس جان خود را از دست داده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از خداوند متعال برای شهدای عزیزمان طلب مغفرت داریم و برای بازماندگان نیز صبر جمیل و جزیل را از خداوند رحمان خواستاریم و برای مجروحان نیز شفای عاجل را خواهانیم./

برچسب‌ها