کد خبر 133033
۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

ارزیابی طرح رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع در بنیاد چهارمحال و بختیاری

ارزیابی طرح رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع در بنیاد چهارمحال و بختیاری

جلسه ارزیابی طرح رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 به گزارش حیات و به نقل از ایثار، جلسه ارزیابی طرح رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با حضور «پاکدل»، رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران و «فریبرز نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان برگزار شد.  محمود پاکدل در این نشست گفت: در چارچوب شورای راهبری و کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع جلسات متعددی در بنیاد صورت گرفته و با توجه به این که ارباب رجوع ما از اقشار معزز و مورد احترام آحاد جامعه نیز هستند،دستورالعمل هایی در این راستا تهیه و تدوین شده است.  وی افزود: امید است با اجرایی شدن این دستورالعمل ها رضایتمندی خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران در سطح کشور به حد مطلوب برسد.  فریبرز نجفی نیز گفت: مرکز هاتف مسئول ارائه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران از جمله خدمات بر خط است که در بنیاد استان با تمام قوا اجرایی شده است.  وی با اشاره به همدلی و همکاری خوب بین واحدهای بنیاد استان در سطح ستاد و شهرستان ها گفت: این موضوع یک شاخصه مهم در استان است.  مدیرکل بنیاد استان در ادامه افزود: در بحث رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع طی سال جاری جلسات متعددی داشته ایم که با همکاری خوب کارکنان بنیاد استان و شهرستان ها در بحث خدمات رسانی به جامعه ایثارگری توفیقات خوبی حاصل شده است. 

برچسب‌ها