کد خبر 253589
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳

پورابوالقاسم مطرح کرد؛

توجه جدی به فعالان فضای مجازی از توصیه‌های رئیس‌جمهور بود

توجه جدی به فعالان فضای مجازی از توصیه‌های رئیس‌جمهور بود

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: توجه جدی به فعالان فضای مجازی و شبکه سازی کسب و کارهای فرهنگی و سرمایه های انسانی این حوزه از توصیه‌ها و پیگیری‌های آیت‌الله رئیسی بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ سعید پورابوالقاسم رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛

ضایعه عروج شهادت گونه رئیس جمهور مردمی خادم الرضا (علیه السلام) دکتر سید ابراهیم رئیسی و مسئولین همراه ایشان بسیار جانسوز بود. از دست دادن عالم خادم و وارسته ای که ویژگی های شخصیتی و اخلاقی متمایزی داشته و ذوب در ولایت بود و خود را در جهت آرامش و رفاه مردم هزینه می کرد، عمیقاً باعث تاسف است.

توجه جدی به فعالان فضای مجازی و شبکه سازی کسب و کارهای فرهنگی و سرمایه های انسانی این حوزه از توصیه ها و پیگیری های ایشان بود. در همین راستا مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی بر اساس ماموریت محوله در حوزه محتوای فضای مجازی بر خود فرض می داند؛ در راستای تحقق منویات آن شهید بزرگوار و توصیه های موکد ایشان بر تلاش و خستگی ناپذیری در خدمت، در فرصت پیش رو بیش از پیش اهتمام و پشتکار داشته باشد.

خدمات ما با جدیت ادامه خواهد داشت و امیدواریم آن شهید وارسته و یاران شهیدش دعاگو و شفیع جمع ما باشند. خداوند متعال روح ایشان را با اولیاء الله محشور نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha