کد خبر 253435
۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۱

همسر شهید شهریاری در گفتگو با «حیات»:

شهادت پاداش مردم‌داری آیت الله رئیسی بود

شهادت پاداش مردم‌داری آیت الله رئیسی بود

همسر شهید شهریاری گفت: در واقع خداوند به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به دلیل صداقت، یکرنگی و مردم‌دوستی‌شان پاداش دادند که عاقبت‌شان ختم به خیر و شهادت شود.

بهجت قاسمی عضو هیات علمی دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی و همسر شهید مجید شهریاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات، درباره ضایعه دردناک شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی و خدوم بودند؛ ما از دیرباز با ایشان و خانواده‌شان به واسطه اینکه فرزندانمان در یک کلاس درس می‌خواندند، آشنایی داشتیم.

وی ادامه داد: خانواده آیت الله رئیسی بسیار متدین و متشرع هستند. ایشان انسانی سلیم‌النفس و دست‌پاک بودند که برای مملکت زحمات فراوانی کشیدند. وی بسیار خیرخواه مردم بود و به صورت ویژه بر رعایت عدالت تاکید داشت. من فکر می کنم که حیف بود ایشان با مرگ طبیعی از میان برود و شهادت لایق ایشان بود؛ در واقع خداوند به ایشان به دلیل صداقت، یکرنگی و مردم‌دوستی‌شان پاداش دادند که عاقبتشان ختم به خیر و شهادت شود.

شهادت پاداش مردم‌داری آیت الله رئیسی بود

همسر شهید شهریاری همچنین افزود: ما از این موضوع بسیار متاثر شدیم و از دیروز چشم بر هم نگذاشتیم. امیدواریم مسئولان و هیات دولت بتوانند این موضوع را مدیریت کنند.

قاسمی در پایان با اظهار تاسف مجدد و تسلیت به مردم ایران بابت این ضایعه دردناک اظهار کرد: آیت الله رئیسی بسیار قدردان شهدا بودند؛ در دعوتی که از خانواده شهدای هسته ای داشت با ایشان دیدار داشتم و زمانی که رئیس قوه قضاییه بودند نیز پیگیری قضایی بین‌المللی را در راس کارها قرار داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha