کد خبر 253386
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد:

حرکت اقتصادی رئیس جمهور شهید، تحول آفرین بود

حرکت اقتصادی رئیس جمهور شهید، تحول آفرین بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آیت‌الله شهید رئیسی در سه سال ریاست جمهوری خود مشغول جبران کم‌کاری گذشتگان بود، گفت: حرکت اقتصادی رئیس جمهور، تحول آفرین بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، مهدی چمران رئیس شورای اسللامی شهر تهران با بیان اینکه آیت الله شهید رئیسی در سه سال ریاست جمهوری خود علاوه بر فعالیت‌های روزانه دولت، مشغول جبران کم کاری گذشتگان نیز بود، تاکید کرد: وی مبارزه با فساد و حرکت اقتصادی تحول آفرین در کشور را در پیش گرفته بود.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم یک دور دیگر ایشان را به عنوان رییس قوه مجریه داشته باشیم.

چمران با بیان اینکه ار ابتدای انقلاب اسلامی همه شهدا سبب پویایی انقلاب شدند، اظهار کرد: تفکر و روش بچه‌های سال ۵۷ سبب تحول در انقلاب شده بود که اکثر اوقات این تحول با شهادت دوستان‌مان اتفاق می‌افتاد.

وی بیان اینکه ایشان فارغ از هر موقعیت و منصبی برای مردم کار می‌کرد، افزود: ما از روزهای آغازین پیروزی انقلاب، سپس ۲ دوره حضور در قوه قضاییه و بعد آستان قدس، خدمت ایشان بودیم و چیزی به جز فروتنی، حُسن سلوک و برخورد متواضعانه از این شهید ندیدیم.

رئیس جمهور شهید از مدیریت شهری حمایت می‌کرد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به خستگی ناپذیری شهید رئیسی، اضافه کرد: دیدارهای مردمی شهید عزیزمان آن قدر زیاد بود که فرصت زیارت متعدد ایشان در چند سال گذشته از ما گرفته شده بود ولی همیشه از ما حمایت می کردند.

چمران گفت: در همان جلسات معدود مدام از حال و روز تهران را می‌پرسیدند و وقتی می‌دیدند در برخی وزارتخانه‌ها مشکلی داریم به سرعت پیگیر موضوع می‌شدند؛ به عنوان مثال مساله مشکل واردات اتوبوس برقی برای پایتخت به دست ایشان رفع شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط بالگرد شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha