کد خبر 253338
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

پیام تسلیت مدیران سینمایی در پی شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت مدیران سینمایی در پی شهادت رئیس‌جمهور

رئیس سازمان سینمایی کشور و مدیران سینمایی در پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را به ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدارشان تسلیت گفتند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ متن پیام رئیس سازمان سینمایی به شرح ذیل است:

إِنَّا لِلَه وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در سالروز میلاد امام رئوف، روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران و سید محرومان که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، رهبری انقلاب و ملت بزرگ ایران غافل نشد و مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست.

این ضایعه اسفبار مایه‌تألم اصحاب فرهنگ و هنر همچون دیگر اقشار جامعه که به شخصیت وارسته، اخلاص، صفای باطن و خدمات ماندگار و با ارزش ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آشنایی داشتند، گردید.

همراه با ملت سوگوار ایران اسلامی، جامعه هنری و خانواده سینما نیز، عزادار و سوگوار کوچ زودهنگام این مجاهد خستگی‌ناپذیر و عاشق فرهنگ و هنر شد.

عروج جانسوز رئیس جمهور محبوب، عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه و خادمان دلسوز امت را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، و ملت قدرشناس تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان شهیدش را از خداوند متعال مسئلت دارم.

موزه سینمای ایران شهادت رئیس جمهور و تیم همراه را تسلیت گفت/ لغو تمامی برنامه‌های موزه سینما

متن پیام تسلیت موزه سینما به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون
خبر شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران که در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت رسید موجب تاثر و اندوه ملت ایران گردید.

موزه سینمای ایران با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ شهیدِ خدمت رییس محترم جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی و هئیت همراه را به ساحت مقدس امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عموم مردمِ شریفِ ایران زمین تسلیت عرض می‌ کند . خدمات و توفیقات ایشان در منظر مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

بهشت و رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی بیشتر برای مردم ایران آرزومندیم.

از خداوند متعال برای روح بلند این عزیزان علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم.

 به اطلاع می‌رساند تمامی برنامه‌های موزه سینما و نمایش فیلم‌های در حال اکران تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

پیام تسلیت مرکز گسترش برای شهادت رئیس جمهور ایران

در پی حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آیت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه، و شهادت ایشان و وزیر امور خارجه، مرکز گسترش پیام تسلیتی منتشر کرد، در این پیام نوشته شده است: «انا لله و انا الیه راجعون شهادت، جانمایه انقلاب اسلامی است و قوام و حیات نهضت ما در خون شهید است.

شهید آوینی

شهادت رئیس جمهور خدمتگزار، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه از جمله حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، غمی بزرگ و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است. ملت ایران، همچون گذشته، بر عهدش با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی استوار است و طوفان‌های سهمگین را به پشتوانه درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری، پشت سر می‌گذارد.

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی این ضایعه تلخ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گوید. برای شهدای این حادثه علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت داریم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha