کد خبر 253232
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳

پیام تسلیت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان او

پیام تسلیت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان او

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان او در جریان حادثه بالگرد پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان او در جریان حادثه بالگرد ، با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر سرنشینان این بالگرد، با بر شمردن ویژگی های اخلاقی رئیس جمهور تاکید کرد: با کمک مردم و مسئولان اجازه نخواهیم داد روند اجرایی کشور با وقفه روبه‌رو شود .

متن این پیام به شرح زیر است:

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

خبر شهادت جناب آقای رئیسی رئیس جمهور محترم در جریان حادثه بالگرد حامل ایشان و در حین خدمت و انجام وظیفه  قلب همه ما را به درد آورد .

این حادثه تلخ و اندوهبار که منجر به شهادت وزیر محترم امور خارجه ، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس جمهور هم شد باید تمامی جوانب آن بخصوص علت وقوع حادثه مورد بررسی جدی قرار گیرد و نتایح حاصل از بررسی های کارشناسانه به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی شخصیتی مردمی بودند که در تمامی مسئولیت‌های که بر عهده داشتند تلاش کردند روحیه مردمی،  ساده زیستی و اخلاق مدارانه خود را حفظ کنند و خلأ وجودی ایشان برای همه سخت و دشوار خواهد بود.

اینجانب که سابقه مراودت کاری و دوستی با آقای رئیسی را بویژه در زمانیکه ریاست سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده داشتند دارم بر این باورم که نبود ایشان در جمع دوستان انقلاب داغ بزرگی برای علاقه مندان به نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه خواهد داشت .

شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب ، مردم فهیم ایران عزیز ، اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ، همسر محترم آقای رئیسی ،سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی، فرزندان ایشان و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند متعال علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت دارم .

مطمئنا با همکاری همه علاقه مندان به ایران عزیز و همراهی خوب مردم صبور کشورمان و مسئولان محترم با حفظ انسجام و همدلی اجازه نخواهیم داد روند اجرایی کشور با وقفه رو به رو شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha