کد خبر 253194
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸

واکنش رهبر معظم انقلاب به سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور:

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رئیس جمهور تاکید کردند: همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

به گزارش گروه سیاسی حیات، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب (یکشنبه) در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند و همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: امیدواریم خداوند متعال نعمت خدمت‌گزاری رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان را از کشور سلب نکند اما مردم عزیز مطمئن باشند مسئولین با جدیت چند برابری مشغول کارهای خود هستند و ما هم توصیه‌هایی را که لازم بوده، به آنها کرده‌ایم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطر نشان کردند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

ایشان افزودند: ان‌شاءالله همه کارها اعم از امنیت کشور و امنیت مرزها و امور مربوط به قوه مجریه مرتب و منظم انجام خواهد شد و پیش خواهد رفت.

ایشان در پایان اظهار امیدواری کردند، رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان به آغوش ملت بازگردند و کارها به بهترین وجه انجام گیرد.

آنچه در ادامه در اختیار مخاطبان قرار میگیرد، «بسته‌های خبری» است که صرفاً جهت بازنشر سریع بیانات رهبر انقلاب اسلامی در رسانه KHAMENEI.IR و حساب‌های رسمی آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

اشاره‌ای می‌کنم به حادثه‌ی نگران‌کننده‌ای که امروز عصر، برای رئیس‌جمهور محترم و همراهان‌شان پیش آمد. امیدواریم خداوند متعال به سلامتی کامل، رئیس‌جمهور عزیز ما و همراهان‌شان را به آغوش ملت برگرداند.

البته دعا باید بکنیم، شما هم دعا کنید، همه دعا کنند، سلامت این جمع خدمتگزار را، که در رأسشان رئیس‌جمهور محترم و مغتنم قرار دارد. خدمتگزاری آنها و تلاش‌شان برای کشور، نعمت بزرگی است امیدواریم خدای متعال این نعمت را از کشور سلب نکند.

و لکن مردم عزیزمان – چه شما که اینجا نشستید، چه کسانی که بعداً عرایض ما را می‌شنوند- مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید. مسئولین از امروز عصر که خبر حادثه را شنیدند با جدیت چند برابری مشغول کارهای خودشان هستند. ما هم توصیه‌هایی که باید بکنیم به آن عزیزانمان توصیه کردیم. همه چیز ان‌شاءالله مرتب، منظم، کارهای کشور پیش می‌رود؛ هم امنیت کشور، هم امنیت مرزها، هم بقیه کارهایی که در سطح کشور به وسیله قوه مجریه باید انجام بگیرد، انجام میگیرد.

مردم نگران نباشند، دلواپس نباشند، ان‌شاءالله رئیس‌جمهور هم به دامن مردم، به آغوش مردم برمیگردد و کارها هم ان‌شاءالله به بهترین وجهی به جریان می‌افتد.

ایران، ایران امام رضاست... برکات امام هشتم، امام رئوف شامل حال همه‌ی آحاد کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha