کد خبر 253081
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰

افزایش ۱۲۰ درصدی سود قابل تخصیص صندوق ذخیره فرهنگیان

افزایش ۱۲۰ درصدی سود قابل تخصیص صندوق ذخیره فرهنگیان

براساس مصوبه هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، سود ۳۵ هزار میلیارد ریالی صندوق در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۲ به اعضای صندوق ذخیره تخصیص داده خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت صندوق دخیره فرهنگیان، سود خالص صندوق در سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ مبلغ ۴۹ هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ، ۳۵ هزارمیلیارد ریال به فرهنگیان عضو صندوق تخصیص داده می‌شود. این مقدار نسبت به دوره مالی مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

تصویب صورت‌های مالی صندوق در مجمع 

مجمع سالیانه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور اعضای هیات امنا، هیات مدیره و مدیرعامل صندوق و به ریاست صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنا برگزار شد و  صورت‌های مالی صندوق نیز به تصویب رسید.

تاکید وزیر بر توجه به منزلت و معیشت فرهنگیان صحرایی وزیر آموزش و پرورش و رئیس هیات امنای صندوق در جلسه مجمع، از تلاش و همت کارگران، کارمندان و تیم مدیریتی در سطوح گوناگون صندوق که در سودآوری مجموعه صندوق در سال مالی منتهی به شهریور ۱۴۰۲ نقش آفرینی نمودند تشکر نمود و تاکید کرد:  وظیفه همه ما در مجموعه صندوق خلق ثروت برای فرهنگیان عزیز و ارج نهادن به منزلت و توجه به معیشت صاحبان اصلی صندوق یعنی معلمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha