کد خبر 252557
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت:

انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد

انتخابات در بالاترین سطح امنیت و سلامت برگزار شد

وزیر کشور گفت: انتخاباتی را در بالاترین سطح امینت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، احمد وحیدی، وزیر کشور، در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت) با اشاره به اینکه انتخابات کاملا سالم برگزار و اطلاعات لازم توسط سخنگوی ستاد انتخابات بطور مرتب داده شد، درباره برخی شائبه‌ها درباره سخنان خود، توضیح داد: اخیرا بعضی تلاش کردند با انتخاب گزینشی کار بزرگ مردم در انتخابات را زیر سوال برند. 

وی افزود: آنچه مطرح شده بود مربوط به کلیت انتخابات بود که برخی تلاش کردند حماسه آفرینی را به مرحله دوم انتخابات ربط دهند و  اظهارنظرهای انجام شده از سوی برخی کار اشتباهی بود.

وزیر کشور تصریح کرد: مهم این بود که کل انتخابات توسط مردم شریف به بهترین نحو انجام شد در بالاترین سطح امنیت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم محقق شد و اینکه افرادی سعی می کنند این را ضعیف نشان و لفظ حماسه را به مرحله دوم ربط دهند تا حرف خود را به کرسی بنشانند، اشتباه است. اگر حرفی دارند بهتر است درباره اهمیت، برگزاری و افتخارات آن منصفانه صحبت کنند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره برخورد با ماموران متخلف فراجا و علت اطلاع‌رسانی نکردن در این زمینه و ایجاد شائبه‌هایی در اذهان مردم، تصریح کرد: طبیعی است در هر کاری هر مأموری اگر تخلف کند با او برخورد می‌شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی درباره یک مورد خاص پخش شده و در آن مورد خاص آنچه توسط فراجا انجام شده این بوده که به خانمی تذکر حجاب داده شده، اما در برابر اجرای قانون و رعایت حجاب، مقاومت و در واقع خود را برهنه کرده است.

وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد تا کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده، جور دیگری مطرح و حاشیه‌سازی انجام نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha