کد خبر 252393
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰

رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد:

شهادت ۴۳۳ نفر در مجموعه دانشگاه آزاد/ میزبان ۳۳۵ شهید گمنام هستیم

شهادت ۴۳۳ نفر در مجموعه دانشگاه آزاد/ میزبان ۳۳۵ شهید گمنام هستیم

رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از شهادت ۴۳۳ نفر در مجموعه دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور میزبان ۳۳۵ شهید گمنام است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سیداحمد صالحی‌آرا، رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کنگره شهدا در راستای الگوسازی و بیان سبک شهدا برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهدا جان خود را تقدیم خداوند متعال کرده و از جان خودشان گذشتند. شهدا و خانواداه معظم شهدا ثابت کرده که رسیدن به قله‌های سخت، شدنی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا باید رضایت خداوند را به‌دنبال داشته باشد، تاکید کرد: تهیه کلیپ‌های شهدا و یادواره‌های متعددی در این خصوص انجام و یادواره‌های محلی شهدا در ایران برگزار شده است.

رئیس مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: یکی از اقدامات دانشگاه آزاد دیدار با خانواده معظم شهدا است، به‌طوری‌که شخصا به دیدار خانواده شهید محمدحسین محمدخانی رفته و کارت دعوت برای حضور در سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد را تقدیم خانواده این شهید بزرگوار کردیم.

وی ادامه داد: ۴۳۳ نفر در مجموعه دانشگاه ازاد اسلامی شهید شده‌اند که ۱۷۵ نفر از این افراد در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند.

صالحی‌آرا همچنین گفت: ۱۷۹ نفر از شهدای امنیت و ۷۹ نفر از شهدای حرم جزو همکاران و دانشجویان دانشگاه آزاد هستند. در سراسر کشور هم میزبان ۳۳۵ شهید گمنام هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha