کد خبر 252336
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

هفته بیست‌ و هفتم لیگ برتر؛

استقلال یک - فولاد صفر/ آبی‌ها بی‌خیال صدر نمی‌شوند

استقلال یک - فولاد صفر/ آبی‌ها بی‌خیال صدر نمی‌شوند

استقلال موفق شد با برتری مقابل فولاد خوزستان بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر برسد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که  این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. ایمان سلیمی در دقیقه 58 زننده تنها گل آبی‌پوشان بود تا شاگردان جواد نکونام ضمن بازگشت دوباره به صدر جدول، اختلاف یک امتیازی خود را با رقیب سنتی حفظ کنند.


گروه داوری: موعود بنیادی فر  / کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، محمد عطایی؛ داور چهارم: سعاد وفاپیشه  / ناظر: اسماعیل صفیری


ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی (46- سامان تورانیان)، رافائل سیلوا، زبیر نیک‌نفس (1+90 آرمان رمضانی)، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، مهرداد محمدی(84- پیمان بابایی)، جلال‌الدین ماشاریپوف (1+90 جعفر سلمانی) و گوستاوو بلانکو.


ترکیب فولاد

شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، سینا مریدی (61- محمدرضا غبیشاوی)، لوکاس کاندیدو(83- محمد عسگری)، محمد علی‌نژاد(70- علی شجاعی)، ساسان انصاری و ابراهیم حصار(61- لوسیانو پریرا).


شرح گل:

ایمان سلیمی در دقیقه ۵۸ این مسابقه توپ ارسالی از نقطه کرنر توسط ابوالفضل جلالی را با یک ضربه سر زیبا تبدیل به گل کرد تا دروازه شهاب گردان برای اولین بار در این مسابقات باز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha