کد خبر 251890
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

نظری خبر داد:

اضافه شدن ۴۰ میدان میوه و تره‌بار به تهران تا پایان سال/ ایجاد آرامستان جدید در تهران + فیلم

اضافه شدن ۴۰ میدان میوه و تره‌بار به تهران تا پایان سال/ ایجاد آرامستان جدید در تهران + فیلم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای احداث میادین میوه و تره‌بار در مناطق مختلف پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات؛ حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، در حاشیه افتتاح میدان جدید میوه و تره‌بار منطقه ۲۲ تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق وعده‌هایی که از قبل داده شده ما مکررا این تعداد ساخت بازارهای میوه و تره‌بار را پیگیری می‌کنیم و به محض ساخت هرکدام از آنها بهره‌برداری می‌شود تا اتفاق بعدی رقم بخورد.

وی افزود: امروز همزمان با افتتاحیه در منطقه ۲۲ که در خدمتتان هستیم سه میدان دیگر یعنی در مجموع چهار بازار میوه و تره‌بار امروز افتتاح خواهد شد که در مناطق ۶، ۹ و ۱۱ قرار دارند. به امید خدا تا پایان سال ما طبق برنامه و اگر مشکلی پیش نیاید ۴۰ میدان دیگر را به بازارهای تره‌بار تهران اضافه خواهیم کرد که حتماً جزئیاتش را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه کرد: سعی می‌کنیم در مکان‌هایی که از لحاظ جغرافیایی مناسب هستند و محیط اجازه می‌دهد، با بناهای شبیه به سازه‌های سنتی و اسلامی این اقدام را انجام می‌دهیم که هم ظاهر مناسبی داشته باشد و هم بتواند خدمات با کیفیتی ارائه دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: بارها هم اشاره شده که به امید خدا روی معیارهای اخلاقی و برخورد خوب فروشندگان با مردم تاکید داریم که هم میوه خوب و مناسب و ارزان قیمت به دست مردم برسد و هم این خدمت‌رسانی با روی خوش ارائه شود.

نظری همچنین خاطرنشان کرد: معمولاً شهرداران مناطق نیازسنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین ما تعامل برقرار می‌کنند و در مرحله بعد زمین و محل مورد نظر مورد بررسی قرار می‌گیرد و با در نظر گرفتن این موارد تصمیم گیری خواهد شد.

توافق نهایی برای راه‌اندازی آرامستان‌های جدید در شرق تهران

وی درباره نقطه‌یابی آرامستان‌های جدید شهر تهران نیز اینگونه توضیح داد: نقطه‌یابی‌ها انجام شده اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود، این نقاط قابل اعلام نیست. البته زمینی در شرق تهران قرار دارد که تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پاسخ به سوال دیگری درخصوص زباله‌سوز شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: مشاور ذی‌صلاح را گرفته‌ایم و طرح در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: مشاور باید تعیین کند که شرکت چینی صلاحیت کامل دارد یا خیر. البته هنوز به قرارداد نرسیده‌ایم و در مسیر انعقاد قرارداد هستیم.

نظری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به درگذشت خبرنگار حوزه شهری حسین تبریزی اشاره کرد و گفت: زنده‌یاد تبریزی در حوزه شهری خبرنگار فعالی بود که درگذشت وی را به همه خبرنگاران حوزه شهری تسلیت می‌گویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha