کد خبر 251737
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

حراج لوازم خانگی نو به دور پنجم رسید + جزئیات و فهرست کالاها

حراج لوازم خانگی نو به دور پنجم رسید + جزئیات و فهرست کالاها

حراج لوازم خانگی نو ازسوی سازمان اموال تملیکی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برای دور پنجم در سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ لوازم خانگی و سایر کالاهای سازمان اموال تملیکی از روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت الکترونیک در سامانه ستاد ایران به حراج گذاشته می شود. این خبری است که حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در گفتگو با «حیات» اعلام کرد.

۳۴ حراج به صورت همزمان برگزار می شود

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: حراج لوازم خانگی برای پنجمین بار در سال جاری برگزار می شود.

به گفته خالقی، از روز شنبه تا سه شنبه، ۳۴ حراج به صورت همزمان در ۱۳ استان کشور برگزار می شود.

حراج ۵۴۴ قلم کالا در ۱۳ استان

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد تعداد کالاهای به حراج گذاشته شده، گفت: در دور پنجم حراج سازمان اموال تملیکی ۵۴۴ قلم کالا به حراج گذاشته می شود.

خالقی افزود: این حراج در ۱۳ استان برگزار می شود که عبارتند از: تهران، قم، خوزستان، فارس، کرمانشاه، کرمان، لرستان، گیلان، مرکزی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد.

فروش ۱۲ میلیاردی لوازم خانگی در ۴ حراج قبلی

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد زمان برگزاری دور پنجم حراج گفت: این حراج از شنبه الی سه شنبه ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

خالقی ادامه داد: میزان فروش لوازم خانگی و سایر کالاها در ۴ حراج قبلی، ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

متقاضیان لوازم خانگی به ستاد ایران مراجعه کنند

مدیر سامانه حراج خرده‌ فروشی الکترونیکی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد جزئیات این کالاها گفت: کالاهای لوازم خانگی، صوتی تصویری، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف، سرمایشی و گرمایشی و... در این دور از حراج عرضه شده است.

خالقی ادامه داد: متقاضیان شرکت در حراج لوازم خانگی می توانند برای شرکت در این حراج به سامانه ستاد ایران مراجعه و ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha