کد خبر 251510
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

رئیس جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد:

اضافه شدن حدود هزار خودرو به ناوگان هلال‌احمر/ مجوز لازم را بدهند، داروهای کمیاب را وارد کشور می‌کنیم

اضافه شدن حدود هزار خودرو به ناوگان هلال‌احمر/ مجوز لازم را بدهند، داروهای کمیاب را وارد کشور می‌کنیم

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت‌های سازمان جوانان هلال‌احمر، اظهار کرد: در گذشته تعداد داوطلبان ۴۶۰ هزار نفر بود اما امروز حدود سه میلیون جوان با هلال احمر همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر با گرامیداشت شهدای هلال‌احمر عنوان کرد: هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ را تبریک عرض می‌کنم.

وی با قدردانی از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ متوجه تغییراتی می‌شوید که برای هلال‌احمر رخ داد و این موضوع به درستی با همیت و عنایت رئیس مجلس رخ داد و ما هم قدردان زحمات او هستیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت‌های سازمان جوانان هلال‌احمر، اظهار کرد: در گذشته تعداد داوطلبان ۴۶۰ هزار نفر بود اما امروز حدود سه میلیون جوان با هلال‌احمر همکاری می‌کنند. 

وی ادامه داد: جوانان با انگیزه و با روحیه فداکاری با ما همکاری می‌کنند که در ترکیه، افغانستان، سوریه به خوبی کار کردند و بدون منت فعالیت کردند. 

کولیوند با بیان اینکه هلال‌احمر عالی‌ترین مقام و نشان امدادی را از رئیس جمهور ترکیه دریافت کرد، اشهار کرد: هر جا حوادثی رخ داد، بدون نگاه به دین و مذهب، هلال‌احمر بدون نکاه به دین و مذهب به آن‌جا رفت و بدون چشم‌داشتی کمک رسانی کرد.

وی با اشاره به کمک این مجموعه به زنان سرپرست خانوار، گفت: هلال احمر با زنان سرپرست خانوار همکاری می‌کند و آن‌ها را برای ایجاد تولید و درآمدزایی همراه می‌کند.

کولیوند ادامه داد: حدود هزار دستگاه خودرو به زودی به ناوگان هلال احمر اضافه خواهد شد که بهترین خودروها هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه خانه‌های هلال احمر هم اقدامات بزرگی انجام داده‌اند، عنوان کرد: مردم بیش از ۱۰ هزار تن، اقلام کمکی به غزه فرستادند و در سیل سیستان و بلوچستان نیز حضور خوبی داشتند.

وی ادامه داد: خیری برای قدردانی از خدمات هلال احمر، ۲۲ مغازه به ارزش چندین میلیارد به این سازمان اهدا کرد که ما نیز قدردان او هستیم.

کولیوند با اشاره به همکاری  سازمان مدیریت بحران با هلال احمر، خاطر نشان شد: برای اولین بار در سیل‌های کشور، با سازمان مدیریت اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امدادگران ما در گذشته بیمه نبودند و حقوق خوبی دریافت نمی‌کردند، اظهار کرد: امروز شرایط خوبی برای امدادگران فراهم کردیم و همواره برای بهبود وضعیت آن‌ها تلاش می کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر در نهایت گفت: اگر این سازمان مجوزهای لازم را دریافت کند، داروهای کمیاب را وارد کشور خواهد کرد تا دیگر شاهد نسخه‌ای نباشیم که بدون دارو به خانه می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha