کد خبر 251429
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

اسلامی مطرح کرد؛

ایران همواره تولیدکننده و صادرکننده علم و فناوری بوده است

ایران همواره تولیدکننده و صادرکننده علم و فناوری بوده است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به القائات رژیم خصمانه و نظام سلطه علیه ایران که سعی در مخدوش کردن افکار در خصوص علم هسته ای ایران داشتند، این موارد بهانه ای برای تحریم علیه کشور شده و این باعث شده تا ما مسیر خود را محکم‌تر طی کنیم.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بعدازظهر امروز (سه شنبه) در کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای که در اصفهان در حال برگزاری است، اظهارداشت: ایران مهد تمدن و تاریخ است و همواره تولیدکننده و صادر کننده علم و فناوری بوده است و توانسته در دنیا تاثیرگذار باشد.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این فرصت برای مردم عزیز ما فراهم شده تا در جهت پیشرفت علم و فناوری هسته‌ای کشور گام بردارند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: دانشجویان و اساتید ما همواره توانستند همکاری‌های صنعتی داشته باشند و علوم و فنون شتاب بگیرد تا در زندگی مردم تاثیر داشته باشد. با توجه به القائات رژیم خصمانه و نظام سلطه علیه ایران که سعی در مخدوش کردن افکار در خصوص علم هسته ای ایران داشتند، این موارد بهانه ای برای تحریم علیه کشور شده و این باعث شده تا ما مسیر خود را محکم‌تر طی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha