کد خبر 251411
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴

صبح امروز صورت گرفت؛

بازسازی صحنه قدرت‌نمایی ارازل و اوباش در نازی‌آباد تهران/ کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم قرص روانگردان از اشرار + فیلم

بازسازی صحنه قدرت‌نمایی ارازل و اوباش در نازی‌آباد تهران/ کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم قرص روانگردان از اشرار + فیلم

اراذل و اوباشی که چندی پیش در محله نازی‌آباد، اقدام به قدرت نمایی کرده بودند، پس از دستگیری به محل جرم بازگردانده و پلیس اقدام به بازسازی صحنه جرم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ چند روز پیش فیلمی از درگیری شرارت‌آمیز سه نفر از ارازل و اوباش در محله نازی آباد منتشر شد که در آن این افراد با در دست داشتن سلاح سرد از جمله قمه، باعث اختلال در آرامش شهروندان و بر هم زدن نظم عمومی محله شدند. پس از ساعاتی پلیس، این اشرار را دستگیر کرد.

صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ ادیبهشت‌ماه بازسازی صحنه جرم ارازل و اوباشی که در محله نازی‌آباد تهران اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند با حضور سرهنگ راستی، معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ انجام شد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، شرارت رخ داده در محله نازی‌آباد را اینگونه تشریح کرد: در پنجشنبه شب دو هفته گذشته دو دختر به همراه برادر کوچکشان در حال عبور از خیابان بودند که این اشرار اقدام به بد و بیراه گفتن و ایجاد مزحمت کردند. برادر کوچکشان برای دفاع از آنها اقدام به پاسخگویی کرد که باعث شد این اشرار به سمت پسر بچه با سلاح سرد حمله‌ور شوند.

بازسازی صحنه قدرت‌نمایی ارازل و اوباش در نازی‌آباد تهران

وی افزود: دو تن از شهروندان برای کمک به آنها با اشرار درگیر شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که یکی از آنها در بیمارستان بستری و یکی از آنها بعد ده روز مرخص شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین گفت: این ۳ نفر ارازل و اوباش، طی ۴۸ ساعت دستگیر شدند که ۲ نفر آنها فاقد سابقه و یک نفر آنها سابقه‌دار سطح یک است و چندین فقره سابقه دارد که به هیچ وجه آزاد نخواهد شد و اینکه متهمین فاقد سابقه باشند دلیل بر این نیست که با سلاح سرد به شهروندان حمله کنند. البته متهمین، دارای سابقه مزاحمت نوامیس قبلی نیز بوده‌اند. این مجازات فرایندی دارد که این فرایند باید طی شود.

وی درباره تصمیمات قاضی پرونده افزود: تصمیم قاضی پرونده بر این بود که با متهمین بازسازی صحنه جرم صورت بگیرد. سهم شرارت و نوع جرمی که هر کدام از متهمین مرتکب شدند در فرایند پرونده باید مشخص شود.

سرهنگ سعید راستی در مورد مجازات این اشرار گفت: کسی که در خیابان با سلاح سرد زن و بچه مردم را تهدید و دنبال کند باید به شدیدترین وجه مجازات شود. شروری که مرتکب شرارت می‌شود در کنترل پلیس است و ما این افراد را رها نمی‌کنیم و به طور مرتب آنها را کنترل می‌کنیم. زمانی که دست به شرارت بزنند به این ضرب و شکل دستگیر می‌شوند و باید تاوان جرم خود را پس دهند.

کشف ۲۸ کیلوگرم‌ قرص متادون از ارازل و اوباش
در ادامه ادامه سرهنگ راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره مواد مخدر و داروی روان‌گردان که از اشرار کشف شده بود توضیح داد و گفت: بیش از ۲۸ کیلوگرم قرص متادون(که اعتیاد آور است) از ارازل و اوباش کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha